Parkovi i kina bila su naša igrališta. - Kroz život spavam, a živim kroz san! - Blog.hr
I was swimmin´ in the Carribean
Animals would hide behind the rocks.
Except the little fish
But he told me east was west
Tryin' to talk
Where is my mind?
Parkovi i kina bila su naša igrališta.
nedjelja, 27.03.2011.
Ispričavam se zbog svih pravopisnih pogrešaka.
One su moja specijalnost i ne kanim ih mjenjati.


Luđak. Da dobro vidite luđak sam.
Zato što sam svoja. Zaboli me za tuđa mišljenja.
Ko kaj misli nek zadrži za sebe il nek mi reče u facu
a ne kaj se pravi frajerčina i priča okolo.
Živim po svom.
Obožavam lom i niko mi nikaj nemre.
Skačem, derem se, urličem, pleše, pjevam (iako nije za svačije uši :D)
i živim po svom.
I na tom mi samo more neko zavidjeti.
Jer da se ovak dobro zabavljaš moraš si biti oriđiđi s menom. :D
Da. Idem ulicom sa slušalicama u ušima i ne doživljavam nikoga.
Obožavam kad pada kiša + neka dance muzika + lokve vode = neprocijenjiv provod.
I Niko mi ne treba.
Uvijek hodam ko huligan, ko luzer.
Ne gledam ide li auto. Ma nek ide, idem i ja. :D
Obožavam divljati.
I ne, nemreš biti ko ja.
Samo ja to mogu.
I nemreš mi reči da sam defekt kad nisam.
Nemreš mi jednostavno soljiti pamet kaj se ponašam ko balavka.
I nemreš mi soljiti pamet kaj sam djetinjasta.
Meni je tak baš kul biti. Zabavno je to.
I mi imamo svoje nek stvari i zaboli nas za druge.

U školi samo promatram, i prešetavam se.
Obožavam piti čokoladno mlijeko. I nemreš mi ga uzet.
Obožavam dučan preko škole.
Obožavam lizalice.
Naravno i park u kojem se ko mala deca igramo tjekom odmora. :D
No da ipak smo mi srednjoškolci divljaki.


Image and video hosting by TinyPic


I priznajem da ovaj post nebi napisala da me jedna odlična osoba nije potaknula na njega. Ipak cura je 6. razred osnove ali je ZVER.
I ipak je drugačija od svojih vršnjaka. I zaista joj HVLA od <3.


http://www.youtube.com/watch?v=PcwKvYKDu7U

btw. obožavam ovu pjesmu. Jer Kinoklub je najbolji


| 22:39 | Komentari (6) | On/Off | Print | # |