Kroz život jednostavno

nedjelja, 25.11.2018.

Skratiti zavjese bez šivanja





...ako zatrebate brzu pomoć da bi skratili zavjese u trgovinama metraže nabavite ovu nježnu, a snažnu trakicu pomoću koje s peglom ljepite tkaninu po svojoj želji.

Ja sam na taj način skratila zavjese kupljene u ikei koje su bile duge tri metra...a meni naravno nije trebalo baš toliko.
Izmjerite kolika vam je potrebna dužina, preklopite tkaninu na tom dijelu i spojite je ovom magičnom i korisnom trakicom.



Ove zavjese već su obrubljene i imaju ušivenu traku za vješanje na nosače zavjesa...ja kažem bonegracija, moj muž karniša. Uglavnom razumijemo...no ja sam s tom trakicom kao "porubljivala" i tkanine kupljene u trgovinama metraže.



Jednostavna je za korištenje i ako Vam zatreba brza i jeftina pomoć za nesto prekratit a ne posjedujete šivaću mašinu...odlično će poslužit.

Njezna a snažna trakica zove se FLIZELINSKA TRAKA i prekrajanje je JEDNOSTAVNO gotovo.


Oznake: zavjese bez šivanja, flizelinska traka, no sew, courtain, jednostavno, zavjese

- 21:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #