< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kronike opasnog uma

19.08.2005., petak

Provjerite VIP-ove račune za 5. i 6. mj. (i T-com-ove)

Provjeravate li svoj račun za mobitel? Pregledavate li ispis razgovora temeljito? NE? Vrijeme je da počnete! Nisam ga ni ja do sada pregledavao, ali odsada – UVIJEK! Više im ne vjerujem.

Naime, taman prije odlaska na more odlučio sam platiti račun za mobitel. Dolazi mi na adresu na kojoj ne prebivam prečesto i prije nego sam ga otvorio već je stigla i opomena.

Otvorim račun i PAF! Šok! Izbjegavam srčani udar! Cifra velika, prevelika, znam da je trebala biti puno manja. Nešto ne štima i znam da su zajebali. Krenem pregledavati ispis i što vidim? Inače sam korisnik VIPove tarife 0 i svi razgovori prema vip friends broju su mi besplatni. Ali VIP očito ne misli tako. Nepuna tri dana naplaćivali su mi razgovore prema tom broju. I samo tom broju, druge pozive na VIP su uredno svrstali u pretplatu.

U ta tri dana račun mi se povećao za gotovo 100 kn. A ta tri dana sam uglavnom proveo sa svojom dragom koja mi je naravno pod vip friends brojem. Što bi tek bilo da smo bili odvojeni. Ok, vjerojatno je greška koju nisu primjetili a koja se desila samo meni pa nisu reagirali, pomislim.

Potpuno bijesan zovem službu za korisnike ali jedino što dobivam je glupa muzika s top ljestvica. Operateri se duže vrijeme ne javljaju, vjerojatno je bilo vrijeme za kavu! Ali i bolje je tako jer da sam ih dobio u tom trenutku vjerojatno bi im svašta izgovorio kroz slušalicu. Nakon što sam se donekle smirio nazvao sam ponovo i s druge strane sam začuo smireni ženski glas. A kako ne bi bio smiren nakon poduže pauze. Nakon redovite bizarne provjere podataka iznesem joj svoj problem i ona na ekranu pogleda moj ispis i uvjeri se u istinitost moje priče. Ali naravno, mora se konzultirati sa tehničkom ekipom. A ja opet na slušanje glupe glazbe. Nakon konzultacija javlja mi se ponovo i govori mi kako je to stvarno njihova greška i kako su to već uočili i kod drugih korisnika koji su im se pritužili. MOLIM?! Znate za to?! I ništa ne poduzimate?! Znali su već za taj problem i odlučili su ga riješiti samo onima koji to i primjete. Nakon toga i moja draga je pregledala svoj račun i kod nje se pojavila ta nepravilnost. Ali u puno manjoj mjeri. Njoj su ukrali samo kunu. I koliko je još takvih ljudi kojima su to učinili, ali kojima su ukrali tek koju kunu pa to ljudi nisu primjetili na računu?! Ne bih ni ja da meni ipak nisu uzeli malo povećih 100 kn. Što je s tim ljudima?

Meni su rekli da će mi taj iznos umanjiti na sljedećem računu a da ovaj platim takav kakav je. Ma nemoj, ja ću vas kreditirati dva mjeseca s tih 100 kn? A tko će mi vratiti kamate? I odjednom moram pljunuti veću količinu love umjesto da se to razdijeli na 2 mj. I to taman prije odlaska na more.

I zašto onda nisu obavijestili korisnike da si pregledaju račune ako su već znali za to? Zašto?

Platio sam taj račun takav kakav je još taj isti dan, sljedeći je došao NEumanjen za tu cifru, vjerojatno jer sam kasno reklamirao. Dakle ovaj koji sad treba doći trebao bi biti umanjen, VIDJET ĆEMO! I gdje je kakva nadoknada za psihičke smetnje? Nije li to njihova praksa? Već sam imao s njima problema i tada su se ispričali poklonom u obliku majice dugih rukava. Poprilično dobre majice, moram priznat. Ovaj put ništa. Tko te jebe! Ovo vam pišem tek sada jer sam odmah nakon toga otišao na more, ali nikad nije kasno, imate li stare račune provjerite ih i reklamirajte.... a ubuduće ih sve provjeravajte. Ne dam im ni kunu koju nisu zaradili, ionako previše naplaćuju svoje usluge. PAZITE SE! PROVJERAVAJTE! Kao dokaz prilažem račun.

- 00:32 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Internet Monitor

Blog.hr - Najveći hrvatski blog alat

kronike.opasnog.uma@gmail.com