Disurija

Objavljeno: subota, 30.12.2006.

O pokojnoj Fi

Image Hosted by ImageShack.us Evo je, što nije cakana.Istina hoda malo rašireno ali jebiga. Htio sam reći pravu istinu. Imao sam jednom mačku. Zvala se Fi. Fifi je nekako droljasto pa sam je nazvao samo Fi. Imao sam je 4 god.. Pomogla mi je da se riješim praznovjerja o crnim mačkama. Bila je crna kao noć, a sad je više nema. Znala je otvarati vrata tako da bi skočila na kvaku. Pametna mačka , ali ne i brižna majka. Kako moj stari ne voli imat životinje u kući Fi je znala otvorit vrata i pustiti Jovanku(jedinog preživjelog mačića) kao znak provjere ako je stari doma. Ako Jovanka nebi izletila brzinom svjetlosti kroz prozor to bi značilo da Fi može sigurno ući. Samo se jednom desilo da stari nije vidio Jovanku jer se sakrila ispod kauča. Te je Fi nonšarlantno ušla i primila čizmu u šupak , te je izašla i ona brzinom svijetlosti. Uglavnom ta mačka mi je u srcu, bila kao mačić samnom i umrla mi je u rukama nakon što su je u dječjoj bolnici otrovali.Pišem ovo jer je na današnji dan prije 2god ona ušla u moju sobu ponoći i pod rukom mi zauvjek zaspala. Boli me kurac ako je ovo vama smješno ali avaj post je napisan njoj u spomen. Zbogom Fi...uživajte i hvala na potrošenom vremenu...no

- 00:24 - Pretty In Pink... (4) - Print Post... - Link Of This Post...