utorak, 18.04.2006.

NA VRBI KUHINJA












- gospon Dragec, dobar dan!
- Bok sused.
- Što ima novoga?
- Puno toga, gospon magister, puno. Pa kaj ne vidite?
- A što to?
- Pa, novi Jankomirski i Domovinski most, gradi se Dvorana za kongrese, Dinamof stadion, novi erodrom..
- Pa to je super..
- Je, super. A za koga? Za mene? Pa kaj nije gospon Banderas mogel odvojiti koju kunu za dve –tri javne kuhinje, pak je nas sto hiljada zagrebačkih penzionera gladno.
- A, gospon Dragec, pa doći će i to na red..
- Bude, kat na vrbi svirala naraste!
- Bude, gospon Dragec, bude. Sve će to naš gradonačelnik riješiti.
- Je, čul sam da već rešava. Čul sem da se dela načrt za novi dodatek mirogojskom krematorijumu. Em bu to bilo konačno rešenje za nas, penziće..
- ??!
- Je, je, nemojte ništ gledati gospon magister. I vi ste denes neko al sutra bute penzijoner, niko i niš kak i ja! Bum vas onda videl, nego.. ste za jednu malu, ljutu..?
- Ne mogu, gospon Dragec, stvarno. Vozim, a znate kakve su kazne..
- Sve znam, gospon magister, sve... pak onda bok. Čuvajte se..

- 21:19 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O čemu, o kome, gdje...

U mojem dvorištu, tu u Paromlinskoj, ima svakojakih likova. Najdraži susjed mi je stari Gec (Dragec). Ima oko šezdeset godina i nije previše pametan (a možda se i pravi). Sve ga zanima.

On stanuje pored mene. Pored njega je kuća koju je od Drage Diklića kupio jedan intelektualac. Magistar ili doktor, ne znam. E, najbolje mi je kad sused Dragec čopi Magistra pa ga počne ispitivat da mu ovaj to stručno objasni. Ovaj je uvijek fin, uglađen i glumi pravog purgera. Svi u dvorištu znaju da je iz okolice Bjelovara.

Svaki dan slušam njih dvojcu i rikavam od smjeha. Evo nekih situacija pa vi vidite...