subota, 04.02.2006.

POTRES












- O, dobar dan gospon Dragec. Kak je?
- Bok sused! Tak, po malo, ide.. Čujte, ojte sim da vas nekaj pitam! Ste osetili potres neki dan?
- Jesam. Maznul je tamo negdje oko Samobora, vele..
- Da? Ja sam se pak poveselil da je onaj debeli ministar financija opal na saborskim štengama!
- Neće grom u koprive, moj susjed. Tamo vam je pao onaj pjevač, Vukov, sjećate ga se?
- Kak se ne bi sečal! Onaj z lepim glasom kaj je celi život peval f Australiji. A kaj je pak taj delal f Saboru?
- Pa izabrali su ga.
- Ko? Ja za njega nis glasal..
- Pa neki drugi dragi ljudi, glasači..
- A, tak.. pa, lepo su ga zajebali, oprostite na izrazu. Hm, da se ni rival f politiku morti bi još peval..
- E, da. Danas vam svako hoće saborsku penziju.
- Je, njima ova moja železnička pemzija od 1200 kuna ne bi bila ni za pljuge.
- Da, gospon Dragec. Imate pravo. Ah, što ćete. Idem ja sad..
- Gospon magister, bute si jednog pelinkofca..?
- Ne bi sad, hvala. Žurim. Doviđenja, gospon Dragec..
- Bok, gospon magister, bok... lepi pozdrav..

- 11:25 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O čemu, o kome, gdje...

U mojem dvorištu, tu u Paromlinskoj, ima svakojakih likova. Najdraži susjed mi je stari Gec (Dragec). Ima oko šezdeset godina i nije previše pametan (a možda se i pravi). Sve ga zanima.

On stanuje pored mene. Pored njega je kuća koju je od Drage Diklića kupio jedan intelektualac. Magistar ili doktor, ne znam. E, najbolje mi je kad sused Dragec čopi Magistra pa ga počne ispitivat da mu ovaj to stručno objasni. Ovaj je uvijek fin, uglađen i glumi pravog purgera. Svi u dvorištu znaju da je iz okolice Bjelovara.

Svaki dan slušam njih dvojcu i rikavam od smjeha. Evo nekih situacija pa vi vidite...