KROKO

15.08.2005., ponedjeljak

SRETAN, A ZAPRAVO LJUT

Bog svima ljudi!!! Jućer nisam ništa napisao jer sm bio kod rođaka na vikendicu. Bilo nam je odlično cijeli smo se dan kupali i igrali, a zaručak su bili ćevapčići i riba. Pošto vrlo rijetko putujem na izlete i vikendi ce mislio sam da je ovo jedna od rijeđih iznimki id da je trba u potpunosti iskoristiti. Tako smo i drugi dio dana proveli kupajući se. Stigao sam kuć oko deset sati i rasprićao se s mamom. Zatim je u kuću ušao moj tata i rekao da me popode zvao prijatelj i pitao hoću li ići sa njim na đitu dugu 3 dana i 2 noći. Ja sam narvno poludio jer tata rekao ne misleći da mi duže ostajemo kod rođaka.Nikad nism mislio da ću biti toliko ljut što sam se išao negdje zabaviti. Ali eto bolje išta nego ništa, a bar mi ostaje plaistation.

<< Arhiva >>