Image Hosted by ImageShack.us
Put u Delnice - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

09.02.2010., utorak

Put u Delnice




Moj Marijane ti si doista muškarac kakvog bi poželila da ima svaka žena
uz sebe, samo previše si nježan pravi sanjar a to žene znaju da iskoriste
trebaš dobro da se paziš. Znam ali kako kad mi neka žena zapne za oko
otvaram se kao procvjetala ruža i neznam drugačije, jeste da se na kraju
uvijek razočaram ali neznam se ponašati dvolično. Znaš što idemo ja i ti
sutra na izlet na jedno mjesto gdje još nikoga nisam vodila a tamo je tako
lijepo i ne samo to tamo nas ni Slavica neće pronaći , sad zaspimo ujutro
rano idemo ionako nam nije ostalo mnogo vremena za spavanje. Zaspali
su zagrljeni i jutarnje zvrndanje vekerice ih je probudilo istom položaju kao
da se ne bi ni pomjerili preko noći. Iako sneni usne su im se susrele tako
nježno i sa toliko želje, dok je Katarina bila u kupatilu Marijan je već skuhao
kavicu i priremio nešto za stavit u usta prije kavice. Uvijek je volio stavit neki
zalogaj u usta prije kkavice i rakije, naravno da je i nju navikao na to. Kad je
Katarina izašla iz kupatila on je već bio unutra umio se i sredio na brzinu te
sjeo pored nje ljubeći je, tako si pažljiv govorila je dok su nazdravljali ćašicom
domaće rakije. Pospremili su sve i uputili se vani jer je taksi već svirao pred
kapijom, na željeznički kolodvor rekla mu je Katarina stiskajući se na zadnjem
sjedištu uz Marijana ljubeći ga u lice. Ne pitaš me kamo idemo upitala ga je
ne , ne pitam te jer mi je uz tebe raj ma gdje da pođemo imam povjerenje u
tebe i znam da će bit prijatno iznenađenje. Imamo kod Delnica jednu lijepu
vikendicu u šumi idemo tamo danas i sutra te želim samo za sebe da nas ne
može nitko da ometa prošaputala mu je na uho. Na kolodvoru je platila taksi
pa su se uputili na blagajnu po karte, naravno prvog razreda. Vlak za Rijeku
je bio već postavljen na peron pa su se uvalili na meka sjedišta nije bilo mnogo
putnika bili su sami u kupeu. Kupe je bio prijatno topao pa su se raskomotili
gledao ju je onako u bluzi , bijela bluza kroz koju su se nazirale lijepo oblikovane
grudi, raskopčao joj je jedan gumb i malo razmakao bluzu a bjelina tih njenih
grudi mu je izazvala uzdah. Nježno je spustio svoje usne na njih, nemo jdok ne
prođe kondukter prošaputala je prolazeći mu prstima kroz kosu . Tako te želim
želim te dirati cjelivati želim te svakog trena , opijen sam sa tobom a tako malo
vremana nam je ostalo da me svaki izgubljeni trenutak boli. Marijane šta mi to
radiš izludit ću uz tebe govorila je Katarina prislanjajući svoje usne uz njegove.
Nisu ni osjetili kad je došao kondukter ih je zatekao u tom položaju, katarina je
malo pocrvenila dajući mu karte . Nešto je na brzinu strpao u žep i kad je odlazio
navukao je zavjese na vrata, sad smo sami prošaputala je ona privijajući se uz
Marijana. Ljubi me tako nježno kako samo ti znaš šaputao joj je na uho stežući je
u zagrljaj, da ljubit ću te maleni moj ljubit ću te jer te doista želim tako jako . Tako
si me osvojio da ne mogu da ti odolim. Srce moja tako je i samnom ušla si mi
u svaku poru u svaki djelić mene da ne mogu ni trenutka bez tvog dodira jer sam
bez njih kao izgubljen. Još nikada nisam vodila ljubav u vlaku šaptala je ustajući
i podižući suknju i svlačeći gaćice, samo trenutak govorio je Marijan sastavljajući
dva sjedala i sjedajući na njih otvorio je šlic i izvuka ga vani a Katarina sjela na njega
vatreno pomjerajući zadnjicu. Prihvatio je rukama njene grudi stiskajući ih blago
kroz bijelu bluzu bili su tihi iako bi najrađe pustili svoj glas. bila je to jako kočljiva
situacija razmišljao je on , ako bi netko otvorio vrata kupea a to ga je još više palilo.
hoćemo li skupa upitala ga je kroz jecaj . Oooooo da uzvratio joj je nejasno dok mu
je već dolazilo došli su do vrhunca skupa, kad je ustala oko njegovog šlica je bilo mokro
uh trebao sam svuć malo hlače pomislio je. Zatvorio je šlic i kad je sjeo nadajući se da će
da se posuši a nije znao da kad se osuši to pobijeli na tamnim hlačama izgleda strašno.


Prorok .


Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.