Image Hosted by ImageShack.us
Marijanov umak - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

05.12.2009., subota

Marijanov umak


Ma taj tvoj ćaća je stvarno prestrog, nesmiješ ništa
onda ću ja da osvajam Borku, misa je tiho budi radi
što god želiš imaš moj blagoslov. Malo se odmakao
od njega a on se primakao ka njemu, uh samo mi još
to nedostaje dosta da imam ovaj flaster na nosu još
i fratar da me upozorava . Sreća misa je zvaršila bez
fratrovih upozorenja mada je fratar pogledavao ka njima
ipak ostalo je samo na pogledima. Kad su izašli vani
Željko je na svaki način želio da ga odvede ka Borki koja
je stajala sa prijateljicom, ne ja ne idem ako ti želiš idi
i osvajaj je, ma ja se stidim neznam što reći sav se tresem
ne mogu moram doma ćaća mora da stigne na vrijeme
na veliku misu znaš da ne voli da kasni. Okrenuo se i
pošao ka Mariji i Ivani koje su ga već čekale da pođu doma.
Željko je takođe pošao sa njima jer nije imao hrabrosti da
priđe Borki a gledao je u nju kao u anđela nebeskoga sa
bijelim krilima. Požurili su da bi stigli na vrijeme da bi
se Marija sa ćaćom dogovorila šta pravit za nedjeljnji objed
naravno tu će bit neizostavna nedjeljnja juha uh kao da je
osjećao njen miris. Marija je primijetila na Željku da je malo
nervozan i upitala ga šta tebe tako muči, ljubav ga muči
Marija , ljubav je u pitanju. Željko je pocrvenio kao rak i nije
htio da prizna da je doista zaljubljen u Borku samo da nema
hrabrosti da joj to kaže. Kad su došli do kapije Marijan je
rekao Željku da navrati poslije do njega pa će da mu kaže
kako da priđe Borki. Ćaća je već bio obučen sjedio je uz
kavicu i svoj fraklić rakije, obrijan kao momčić u svom odijelu
koje se Marijanu jako dopadalo, sako sa dva reda dugmadi .
Sve je pripremljeno Marija ti samo održavaj vatru nemoj da
bude prejaka nek polako kuha, kad ja dođem zasut ćemo supu
i pripremit umak, ti ikebana nemoj da se vrtiš oko štednjaka
nije to tvoj posao. Ma jeli da nije a kako si ti naučio da kuhaš
što i ja ne bih mogao , da znaš danas će bit sve gotovo kad ti
dođeš ja i Marija budemo sredili sve. Dobro još bolje slažem se
hajde da vidim kako će to da ispadne, e ispast će kako bude
ispalo i pojest će se tako da znaš. Ćaća je otišao u crkvu a njih
troje su se primili svatko svoga posla, Marijan je uzeo malo
knjige u ruke da preleti ono što je zaostao u školi jer je trebalo
da to nadoknadi, čitao je i zaboravio na vrijeme kad ga je
Marija pozvala. Halo vrijeme je da počnemo sa tim tvojim umakom
samo ako zezneš stvar oću da ti se smijem, nema problema halo
sestrice idemo pravit umak mi, o ne ti si obećao da ćeš da ga praviš.
Dobro seko samo tzrebam tebe jer neznam gdje je sve to što trebam
ti ćeš da mi pomogneš oko toga a ja ću pokušat nešto da napravim
šta mogu kad imam prebrz jezik. Ocijedili su juhu da bi je zakuhali
a u ostatak dali krompir da prokuha, Marijan je stavio posudu na
štednjak i u nju nasuo ulje dodao je veliku žlicu brašna te miješao
dok nije dobilo lijepu boju i nasuo paradaiz sos miješajući da se
ne stvaraju grudice, domaći paradaiz sos je i onako bio ukusan jer
ćaća je to odlično spremao. Nalio je takođe tople vode da ne bude
pregusto, pustio na tihoj vatri i nasjekao sitno peršunove i celerove
listova te i to dodao unutra, naravno i vegeta je bila neizostavna .
Marija je kušala i iskrivila lice u masku , pa to je prekiselo tko će
to da jede stvarno si uprskao stvar, Marijan se nasmijao uzeo iz ostave
teglu meda i dok su se sestre čudile stavio dvije velike žlice u sos.
Marija se slatko smijala dok je on to radio. Misliš li ti stvarno da ćemo
mi to doista jesti, upitala je kroz smijeh. Daj da mi to bacimo pa ćemo
reć da nismo pravili, Marijan je kušao umak i zadovoljno se osmjehivao
dajući malo na žlici i Ivani da kuša. Ivana je mršteći se kušala ali joj
se lice postepeno razvlačilo u osmjeh, Marija je napokon kušala i
priznala da je sada sasvim drugačije. Hitro sad juhu sredi ćaća samo što
nije došao, ide ćaća ja ga vidim na njivama požurivala ih je Ivana.
Kad je ćaća došao na vrata stol je bio postavljen, i njegov fraklić sa
rakijom ga je čekao pored tanjira, samo da se presvučem mmmmm tu
nešto lijepo miriše. Presvučen je sjeo za stol popio rakijicu i krstili su
supica je prava , a sad da vidimo šta si ti ikebana smutio za umak
firaune jedan, smješkao se . Kad je stavio meso i krompir na svoj tanjir
kao oprezno je jedan krompir umočio u umak i stavio u usta, mmmmmm
može da se jede ovo ne izgleda loše govorio je sipajući umak preko
cijelog tanjira.

Prorok

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.