< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

Opis bloga

winkopis bloga..opis bloga..
bla..bla..bla..o meni u boxevima o mom životu u postovima..
postovima?ne..i u boxevima..puno slika..anketa..mjuze














Koliko Vas je trenutno na blogu..
hit counter

Ime: Berislav
Nick: Bero, Krnjo zubac, Zubo krnjac......
Prezime: imam prezime
Godina mi je 12 ( uskoro 13 )
Dan kad sam uljepšao svijet: 21.05.1995.
Visok: 165
Težak: 50
Boja kose: Smeđa
Boja očiju: Smeđa
Naj boje: Crna, narančasta, smeđa
Klubovi za koje navijam: Dinamo, Manchester United, Arsenal
Škola koju uspješno prolazim: OŠ Vrbani
Najbolji razred na svijetu: 6.c
Naj pjevač: Davor Gobac, Mile Kekin
Naj pjevačica: P!NK, Amy Winehouse
Naj grupa: Hladno pivo, Green day, Nickelback


MusicPlaylist





Put The Big Red Button on your site

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
finoDee Dee
cerekKarla
thumbupTenchy(Chop, Chop, Chop, Chop, Chop!!!!!)
sretanBeautiful liar
zujoMax
nutGlupače iz Zagreb
coolmarko
winksuki
roflLuk@
yessuper avatrari(mateja)
greedyavatar club(dunka)
smijehmarta
deademily i laura
mouthwashprincess me
pjevajopa











Koliko Vas je trenutno na blogu..
hit counter

malo slika:

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
-----------------------------------------------------
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
-----------------------------------------------------
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
-----------------------------------------------------
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
-----------------------------------------------------
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
----------------------------------------------------
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
------------------------------------------------------
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
-------------------------------------------------------
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
--------------------------------------------------------

ImageChef.com Poetry Blender

ImageChef.com Photo Frames

utorak, 04.03.2008.

..what a terrible day..

ej...mah
ovo mi je bio jedan od najgorih dana.........bangtuzannamcor
iako sam danas imao samo četiri sata ta četiri sata su bila grozna..........trebali smo prva dva sata imat likovni no nje nije bio pa nismo imali likovni.......i tak je ostalo samo blok sat povijesti, hrvatski i tjelesni..čini se jako dobro ALI..............NIJE.......
pod povijesti su prvo Alma i Mato čitali svoje referate i oboje su dobili pet.......ne iz čitanja nego iz referata........=D
a poslije smo ponavljali..ponavljali smo o križarskim ratovima, o humanizmu, renesansi, gotici i o povijesti Hrvatske i Bosne.........to mi je jako dobro išlo ali nije bilo tak lako..............
poslije trećeg sata smo išli na užinu.........a za užinu neka zdrava hrana..banane i neki griz koji nije izgledal najfinije...........no neću sad govorit da je bilo fuj jer nisam jeo........a poslije trećeg sata, odmora i četvrtog sata dolazi hrvatski........pisali smo test......pisali smo o glagloskim vremenima (prezent, perfekt, aorist, imperfekt i pluskvam perfekt)......
test je bio malo lagan malo težak...više je bio težak nego lagan.....
mislim da sam jako dobro napisal..al znam da imam jednu grešku.....
jako se bojim tog testa jer je u jednom razredu bilo samo pet POZITIVNIH ocjena..........a u jednom drugom razredu samo dvije petice.....=(
e sad dolazi tjelesni.......sve je išlo dobro......igrali smo nogomet čemu sam se zapravo veselio jer mi u zadnje vrijeme ide dobro......začuđujuće dobro....
no ovaj put nije bilo tak dobro.....nisam zabio dosta golova.....ali ipak to nije tak strašna stvar.....naljutil sam se kad sam videl kak je većina iz mog razreda bahata......vjerojatno sam i ja bahat......ALI.....oni me zaje*avaju, a onda me poslje traže da im kažem odgovor na pitanje..........to mi je najgore......bang
neću imenovat ko je to da nebi bilo problema u škoi.....
ali na kraju je bilo super kaj je stari došao po mene, autom.....baš mi je bio drago jer je nešto prije padala kiša i sve je bilo mokro...


sad idem......al prije toga moram vam zahvalit na 75 kommova......a to su postigli najvjerniji blogeri:Tenchy(Živković), Luk@, Suki(na koju se više ne ljutim), jedna maturanitca (za koju ne znam kak se zove, al je baš zakon), cura iz GLAKSIJE PRINCESS ME i komirana glupača(petra) kojima zahvaljujem i pozdravljam ih...




pozzač....mahwave =D

- 14:37 - if you dont leave some comentar i'l smash you...i know where you live (39) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.