< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

Opis bloga

winkopis bloga..opis bloga..
bla..bla..bla..o meni u boxevima o mom životu u postovima..
postovima?ne..i u boxevima..puno slika..anketa..mjuze














Koliko Vas je trenutno na blogu..
hit counter

Ime: Berislav
Nick: Bero, Krnjo zubac, Zubo krnjac......
Prezime: imam prezime
Godina mi je 12 ( uskoro 13 )
Dan kad sam uljepšao svijet: 21.05.1995.
Visok: 165
Težak: 50
Boja kose: Smeđa
Boja očiju: Smeđa
Naj boje: Crna, narančasta, smeđa
Klubovi za koje navijam: Dinamo, Manchester United, Arsenal
Škola koju uspješno prolazim: OŠ Vrbani
Najbolji razred na svijetu: 6.c
Naj pjevač: Davor Gobac, Mile Kekin
Naj pjevačica: P!NK, Amy Winehouse
Naj grupa: Hladno pivo, Green day, Nickelback


MusicPlaylist





Put The Big Red Button on your site

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
finoDee Dee
cerekKarla
thumbupTenchy(Chop, Chop, Chop, Chop, Chop!!!!!)
sretanBeautiful liar
zujoMax
nutGlupače iz Zagreb
coolmarko
winksuki
roflLuk@
yessuper avatrari(mateja)
greedyavatar club(dunka)
smijehmarta
deademily i laura
mouthwashprincess me
pjevajopa











Koliko Vas je trenutno na blogu..
hit counter

malo slika:

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
-----------------------------------------------------
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
-----------------------------------------------------
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
-----------------------------------------------------
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
-----------------------------------------------------
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
----------------------------------------------------
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
------------------------------------------------------
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
-------------------------------------------------------
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
--------------------------------------------------------

ImageChef.com Poetry Blender

ImageChef.com Photo Frames

četvrtak, 21.02.2008.

..strgan do kraja..

ej..
kaj se peče???
evo kod mene se niš ne peče al' sam se danas tak iživciral..burninmadburninmadburninmad
kak je sve krenulo..prvo je zapravo sve bilo u redu..imali smo blok sat hrvatskog..koji je prošel onak..radili smo neki tekst OTOK..bil je baš super..i onda smo pisali o nekim događajima koji su u nama pobudili nekakvu tugu..ja sam pisal o teni i znate već kome..al to sad nije bitno..poslije hrvatskog dolazi blok sat vjeronauka..prvi sat je bil ok..no drugi je bil katastrofa..išli smo van što se čini jako dobro ali..........
kad smo došli van počeli smo igrat nogomet..i naša ekipa je počela gubit..a ja sam tak strgaa, za poludit..prvo sam uzel loptu suparničkoj ekipi i krenul u napad..no..kak ja baš i ne igram nogomet tak dobro nisam se baš snašel i tak sam tijekom vođenja lopte sam stal na lopti i tak se rasipal po terenu..headbang
boljela me noga točnije koljeno i opet sam si ruku natukel..al koljeno je tak boljelo..joj..
a da bi još bilo gore..glupi govorčin se tak smijal..i počel sam ga tuč pred profesorom i pred cijelim razredom no brzo sam prestal..svi su me podržavali jer njega nitko ne voli..jer se svima ruga na najgori mogući način..
poslije toga smo imali engleski i pisali smo diktat iz kojeg sam dobil 4..sad se sigurno pitate kaj je tu loše..al' je meni 4 iz engleskog jako loše..a da bi stvar bila još gora govorčin je isto dobil 4..kak me bilo sram, e..no i engleski je prošel, a poslije engleskog je došel tjelesni(zadnji sat)..igrali smo rukomet..obožavam rukomet..
i danas sam se dobro uvjerio kak je to grub sport..jedan moj best frend me slučajno laktom pogodio u vrat..ajme meni kak je boljelo, e..ostal sam bez zraka..uf..i dela mi se ispričal i sve je bilo OK..=D
e sad idem ja..

pozzač..mah

- 15:34 - if you dont leave some comentar i'l smash you...i know where you live (61) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.