nedjelja | 09.04.2006.

YEAH

Image Hosted by ImageShack.us
Ihaaa.....ovi dva dana su mi bili the best u životu...U petak posle škole je bilo fenomenlano
Bili smo na nekom glupom karaoke party-u u Amfori ali se niko nije pojavil pa smo si Toma i ja celo vreme popevali pesmice he he he....bilo je fenomenlano....pa kad smo bili glavniblabla
Malo smo si spili pa smo se popletali...he he
Posle smo išli do iN-a kaj poglednemo ak je tam kakva atmosfera pa nigde nikoga....pitamo se mi kaj sad...sjetimo se našega frenda koji v klompo hoda....i tak smo malo tam odlutali med metalce...ha ha ha
Počekali smo frende i išli natrag u amforu popevati....
Dok smo došli do tam ovaj lik se več pobral...
A jebg'a kaj se more....Francki je bil več pijan ko črep....posle smo ne znali kam....i odlutali smo u Romantic-ružu...
Tam pa su si bili poznati :P...I tak smo sam jemput završili doma....
Od škole doma sam tek došel u 1 :P...
A subota.....ha ha ha
Neznam dal budu ikad dobre subote kak su bile jučer :P
Tako je bilo fenomenalno da sam mislil i tam ostati...
Svaka minuta mi je bila vredna....
Još k tome je bilo jako puno poznatih....
Skakalo se....plesalo...pilo (na parkiralištu :P)
Ma nema reči....ak bute šteli znati....bote me pitali :P
Damir, Toma....Najjači ste bili :P
Pogotovo Toma koji me nije iznevjeril.....ha ha ha....
ajd uživaj pozzzz :P

- 12:12 - Komentari (31) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>