petak | 31.03.2006.

I'm back

Evo nakon dugog nagovaranja moral sam započet pisat novi blog. Kaj da vam rečem. Prvo se moram pohvaliti svojemu bandu jer smo fakat napredovali...odma vam i sliku denem
Image Hosted by ImageShack.us
Fakat je konačno počelo iti onak kak bi trebalo....i pozivamo vas da nam dojdete podržat potporu na najbandu...jer smo i tam prijavljeni....yeah

Drugo...Toma i ja smo opet u akciji....več se ne svadimo....Toma pozzz
Image Hosted by ImageShack.us
Sorry toma ak je loša slika al to je najbolja kaj sam mogel najti na mobu

Moj pajdo Marinko si je ruku potral....ha ha ha...mislim fakat jadno....tresnul je v bilježnicu i odma je puknula...Al to ve trnutno nemam sliku pa bum ju del dok sliknem s mobom v školi....

Kaj da vam rečem...v zadnje dane sam ne bil puno vani jer se puno svira po feštama....mislim čovek treba malo i služit pare ne sam trošit ne :)...nadam se da bum sutra malo u gradu pa ako bu dosadno bum skoknul i do shampiona malo....pa kak bude bude....

Škola....trenutno me ne zanima....mislim nikad me ni nije...Kak bi rekli So far so good...nemam nekih problema dok ih bude bote pročitali....he he he

Evo zadnjih 3 meseca najbolji dan mi je definitivno bil za maškare....fakat je bilo odlično --> pogotovo u Amfori...yeah...bole ka vam ne rečm kolko sam potrošil taj dan...Jebate
A ovak sam negde zgledal za dan maškara....
Image Hosted by ImageShack.us
V školi su me si sam bledo gledali....a ono fakat maškori ne....

Ovo je auto od mojega frenda iz Austrije...uostalom to je i kum moju best frendu....
Pa ga i ja sam zovem kum...ha ha ha....ali auto je legenda...Calibra rulez --> yeah
Image Hosted by ImageShack.us

A to vam je frajer koji ga vozi....
Image Hosted by ImageShack.us
Cure...kaj čekate...he he he

V zadnje vreme sam počel hodati u shamp jer je tam fakat najbolja atmosfera
Image Hosted by ImageShack.us
Tak lepo zgledi dok je prazen....ha ha ha

ajd pozz ljudi nemam več kaj reči.....pozzzz
P.S. Toma, kum i ostali užiwajte


- 10:53 - Komentari (6) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>