< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

2007 Siječanj (1)
2006 Prosinac (4)
2006 Studeni (6)
2006 Listopad (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

blog bez opisa....

neznam kaj bi napisal,pisal bum o svemu....budete vidli,dok se zagnem,nebum sam tak stal....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 02.01.2007.

2007.

Je tak je…ušli smo u novu 2007 godinu, tak barem vele…i bio jedan doček, mi mladi to uvijek iskoristimo za napijanje, nažalost…jaaaaaaaj,dok se zmislim odma me glava počinje boleti…ne, nisam nikaj pil…hehe…u kojem bi to filmu bilo??????to kaj se dočeka tiče, malo prebrzo se skupa počinje, navek se fletno i jako napijem, ccccccc….a štel bi to promijeniti.. moji starci su otišli već oko 7 a frendi su do mene došli oko 15 do 8….malo whiskey malo piva i već smo v pol 9 došli na konačno odredište, to je bilo u vatrogasnom domu u palovcu…tam pa po pivama, i mislim da je bilo i neš žestice…još me ve dok to pišem grlo boli…a tek glava jućer, pf!!!!!zato i jućer nisam niš napisal….bil sam u komi…uglavnom, bilo je jako dobro, i bolje od toga…dugo se nismo okupili tak na jednom mjestu svi mi koji smo nekad harali po školskim i vrtičkim dvorištima po petkim i subotama, nem nabrajal jer nas je puno bilo…jedino su nam falili mato i apač…mato je malo kasnije navratil dok se s ženom vračal doma…a apač je bil u zgb…u početku je bilo malo onak, ali dok je alkohol proradil, proradil je i bal…a inače je bilo sve skupa oko 70 ljudi…kak smo već spili to su nam same gluposti su nam hodale po glavi..nekih dijelova se baš i ne sjećam, pogotovo ono prije nek sam dimo zbrisal…no dobro, i najboljima se događa…heheh..u jutro s prve si mobitela nisam mogel najti, ali ubrzo sam odahnul i našal ga…hehhei tak, to je bil još jedan od pijanih uleta na novu godinu, to budu potvrdile slikice budete u nastavku ih vidli…
Inače ve kad smo već na kraju svima skupa koji to čitaju sve najbolje u novoj godini i svima onima koje poznam…inventuru 2006-e godine bum napisal valjda u sljedećem postu…pozzzzzzzzzzzzzzdrav….


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

- 23:12 - kOmEnTaRi ( 3 kOmEnTaRa) - PrInT! - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.