< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

2007 Siječanj (1)
2006 Prosinac (4)
2006 Studeni (6)
2006 Listopad (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

blog bez opisa....

neznam kaj bi napisal,pisal bum o svemu....budete vidli,dok se zagnem,nebum sam tak stal....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 18.12.2006.

samo bok...

uf dugo nisam pisal…stvarno dugo….im mi se nije dalo, im obaveze na faxu, im nije se imalo o čemu pisati, odnosno nije bilo nikakvih balova…malo se trebalo početi i učit…ali niti tu se nisam baš skazal…imal sam do sad dva kolokvija…mislim da niti jedan nebum prošal..još u srijedu imam jedan pa bumo vidli kaj bu stoga…to je ujedno i zadnji tjedan prije Božićnih blagdana i ferja koje bu trajalo punih 16 dana…igral bum i na nekvom malonogometnom turniru u prelogu, malo za rekreaciju,počinje 23.12…u petak,ak bu vrijeme to dopuštalo, ide se piti…ja & co s faxa…prognoze su dobre da se to bude desilo….eto, dva vikenda nisam pošteno zaružil…bil sam vani ali onak,na kratko i kulturno, bez ekscesa i to po petkima, subote sam provodil doma…ovu subotu sam bil i prehlađeni a bil sam pozvan i na rođendan a druga opcija je bila da je frend nabavil besplatne dvije karte za onaj koncert od karlovačkog,i jebiga, ostal sam doma…na dočeku bum valjda u kocki…zadnji put sam isto tam bil…i bilo mi je super pa se nadam da bu i ovaj put tak…i tak,to bi bilo to…još se nadam samo da bude snijeg opal za Bžićno vrijeme…za danas nema nikakvih slika ali se nadam da od petka budu..pozdrav…

- 21:14 - kOmEnTaRi ( 0 kOmEnTaRa) - PrInT! - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.