< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

2007 Siječanj (1)
2006 Prosinac (4)
2006 Studeni (6)
2006 Listopad (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

blog bez opisa....

neznam kaj bi napisal,pisal bum o svemu....budete vidli,dok se zagnem,nebum sam tak stal....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 26.11.2006.

uuuuuuuuuuuuuuuu...................

uuuuuuuuuuuuu.....jebote.............dugo nisam pisal ništ.....bil bi red kaj nekaj napišem...del bum i neke slikice gori...neznam kaj se desilo ali komentari su se sami od sebe zbrisali..čisti misterij..evo odmah jedne teme za krešimira mišaka i "Na rubu znanosti.."...eekeekeek..jedan od razloga kaj nisam pisal je to da sam imal ispityes....a drugi da mi se nije dalo pisati.smijeh..a niti nije bilo nekvih zanimljivih događaja kaj bi pisal...to kaj se tiće ispita,bil je u četvrtak. slabo sam se vučil..headbangbil sam ljeni..headbangmislil sam da bu nekaj v ispitu,a bilo je nekaj drugo..headbang i na kraju sam se zjebal i opal ga...headbangheadbangheadbang za drugi put se bum bolje pripremil pa bu i bolji rezultat...prošli vikend sam bil vani..bili smo na dost mjesta..nisam se napil,nije bilo ovogapartypartyparty..bilo je tak,ono..okey..niš posebno..nikvih ekscesa nije bilo..bili smo kulturni..treba si malo ipak i počinuti..za mjesec dana je Božić..i doček..znate kak je,malo se treba pritajiti i sačuvati jetru za blagdanske naporeyesyesyes..a treba se i početi vučiti..ve u 12 mjesecu mi se čini da nebu rokova,ali treba se bu vučiti kaj,po mogućnosti, se nekvi kolokviji daju..a unda si bumo počivali, i partypartyparty..pili...eto,obečal sam i nekve slikice....
ova prva je od mene..za to nebum trošil preveć na komentar...
Image Hosted by ImageShack.us


ova druga je od furdija..ili ti ga od chabarikardija,u potpisu komentara je navek chaba...furdi je dobar dečko,gradski dečko..jako dobro igra gitaru..pa ono,ak nekvi band misli uspeti i trebaju gitaristu,njemu se trbate javiti...thumbupthumbupthumbup i odbojkaš je dobar..
Image Hosted by ImageShack.us


treća slika je najjaća,baš sam ga lepo primil z mobaćom..to još dok smo mogli pizze v patafu na x-icu jesti..bilo nekad davno..to vam je naš tomek...tomaž..šerif..ili kak već hoćete..kak ve stvari stoje,u budućnosti,furdijev šogor...zato se i kod komentara potpisuje šogi...ima skutera i bajker je..ne kakvi bi štel biti,ali veli da si bu jenput kupil pravoga motora...samo naprijed...i nej se zatući..
Image Hosted by ImageShack.us

žal mi je kja nemam slike z brucošijade....mislim da od naših nije niko slikal...ali ak se nekve najdu...bum ih objavil...i kaj na kraju nebum pozabil, kovaču bi čestital 22. rođendana..mislim da mu je bil 18.11...rekel mi je da se fejst napil,kaj je i normalno..ipak mu je bil rođendan..a drugač i nebre biti dok piješ VINO ŠUSKA... nažalost,kovačevu sliku nemam ali dok bum je imal...del bum ju gore...a jućer,25.11 je su bili rođendani i podgorelcu i dušaku...njim je bil 21. rođendan..dečki,sve najbolje..nadam se dasu živi i zdravi..oni isto idu z menom na fax..ali nažalost nemam niti njihove slike...i tak,to bi bilo to..........

- 13:43 - kOmEnTaRi ( 2 kOmEnTaRa) - PrInT! - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.