< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

2007 Siječanj (1)
2006 Prosinac (4)
2006 Studeni (6)
2006 Listopad (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

blog bez opisa....

neznam kaj bi napisal,pisal bum o svemu....budete vidli,dok se zagnem,nebum sam tak stal....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 16.11.2006.

brucošijada....

jedva sam ju dočekal,strepil sam,brojil sata..minute..sekundesmijeh...i nije bilo uzalud....tak mi je dobro bilo....zakon.....uh šuska....malo smo si spili,normalo...ali ne tak kak za martinje kaj je razumljivo...sve je počelo već oko pol 6 navećer dok sam došal z vlakom u čakovec,našal sam se s furdijem i tomažom (šogijima) i krenuli mi v pilku...išli smo glet tekmu..hrvatska-izrael..odnosno obrnuto..i naši su ih rasturili sa 4:3..zakon su igrali...da silva je zabil 3,srna jedan...tam smo spili jedne pive i unda smo se išli najti s kovačom i vadasom..kovač je od doma doteglil vino...crno..i jako,domači tudum..uf to još ve osjećam..kovač mi je obečal probavne probleme drugi dan,i tak je bilo..prvo kaj sam denes napravil dok sam se zbudil sam si sel na wc školjku..to smo spili kod ekonomske škole i krenuli mi na bal......i bil je bal...sve je bilo puno već dok smo došli...baš je bilo zakon..bilo ga puuuuuuuuuuno rulje..jako puno s mojeg faxa...i pili smo i ženske lovili ja i kovač(neuspiješno)..čak i plesali...headbangheadbangheadbang kovač je non-stop govoril "vino je šuska" i "kak bi cuco lizal"..neznam kaj mu je bilo...mislim da mu je pijača mu je naškodilazujozujozujo..tak smo se zajebavali,non-stop..joj kak bum ga zajebaval dok bum ga videl...smijehsmijehsmijeha pigac..pigac je bil najjaći..ftrgel se,već je na brucošijadu trdi došal...štel je saku žensku zažvaliti...thumbupthumbupthumbup a nije mu baš išlo...headbang bude bolje...bil sam do pol 2h...furdi,tomaž i kovač su,tak sam bar čul,do 2h ostali..žal mi je kaj smo ne duže ostali..ali ono,bar kaj sam si prevoza nabavil...i to je bilo najjače...8 nas ga se pelalo u autu...smijehsmijehsmijehi to je ta priča...tak je prošla brucošijada...sad u subotu ima moj fax brucošiajdu..u vž..al' neznam dal pem...trebal bi se malo uozbiljiti,knjige i faxa poprimiti....zagustilo je....pozzzzzzzzzdrav

- 20:07 - kOmEnTaRi ( 6 kOmEnTaRa) - PrInT! - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.