krletka

05.01.2006., četvrtak

skijaška

e bok(neznam kome sam to rekel kad to nitko ne čita,ali..)..neznam kaj bi pa sam se zmislil da bi i nešt mogel napisati.jebote,danas sam se stal u pol 6,ali, kaj nebu zabune,ne sad popodne nego ujutro,moral sam na fax.a jućer je frend bio s ženom kod mene pa smo si i malo spili,i spal sam sve skupa 5h.možda to malo sad otužno zgleda kaj se ja bunim ali ak se uzmu u obzir ovi praznici onda je to normalno.nego nećemo sad o meni..glavna tema dana je,i zadnjih 10-ak dana,skijaški kup,pa bum malo i to skomentiral.do prije oko 5godina za skijanje skoro nitko nije ćuo,osim onih bogatašića kaj idu svaku zimu na skijanje.ali nemući vam to mene,tak i tak meni vam snijeg jedinu radost predstavlja samo za Božić,a pošto sve rijeđe imamo snijeg za Božić,sve je jasno..a istina je ta da i rado pogledam skijanje a još su mi interesantnij skijaški skokovi,za to stvarno treba imati muda(ne gledati nego skakati)..ali sad dok sam malo gledal taj skijaški kup,pa jebote to su naši super organizirali!vidi se još da je to ono nogometno navijanje,ali po tome smo i prepoznatljivi,ipak nismo s alpa..sad dok sam to jućer i danas gledal na tv,ono,jebote,pa mi smo u europi!!!ali ne mislim za ono EU,ja se osobno protivim ulasku u EU, nego ono po napretku i kak to izgleda izvana,znate kak to izgled dok na tv-u prikazuju švicarsku,njemačku ili takve nekve zemlje..ali nažalost iznutra smo mi još daleko od toga.to skijanje nam daje,on,bar neku nadu za bolje sutra,da se bar tu možemo mjeriti s nekim a da nas ne trpaju u isti koš sa BiH,SiCG i takvim luzerima..to sad većini vas koji ćete čitati(a jako vas je malo) zvuči glupo,ali ipak to je moje mišljenje..da se još osvrnemo na rezultate, mislim Janica je stvarno bila fenomenalna.to kaj je ona danas pokazala je nekaj kaj bu se pamtilo,makar i nije bila prva,ali je stvarno napravila podvig,to ulazi u povijest..ona i pokojni dražen petrović su najveći talenti u našoj hrvatskoj od samostalnosti..
- 23:35 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi