krletka

20.12.2005., utorak

glupa nam nova godina

i kaj da pišemo danas,nebum svaki put kad se bum javil pisal o tome kaj sam radil danas,jućer ili tak neka sranja.pa pošto je kraj godine mogo bi pisati o tome kakva mi je bila godina,da li sam zadovoljan postignutim,učinjenim i tak nekaj..u biti ta tema mi je i jedino kaj mi je na tu malu pamet palo pa niti nemam neki izbor.godina mi je počela naravno pijankom.na dočeku sam se napil tak da se koma i odbrojavanja sjećam,neki dio dočeka(onaj dio pred kraj) se nisam niit sjećal ali tak je nekada i najbolje,pogotovo ako je i doček zakurac.a bil je,pa je onda i najbolje što prije-to bolje(i jače) se napiti,bar vrijeme prije prođe.mislim tu se i nemam kaj puno pisati,jedini ciljevi su mi bili da dam uvijet na faxu za drugu godinu,kaj mi je i uspijelo i to tek u 9 mjesecu..a drugi je bil da si probam preko ljeta nešt zaraditi.po pitanju toga plana nismo ništa uspijeli učiniti,i to zbog toga kaj nisam do 7 mjeseca dal uvijet i mogel sam se samo učiti prek ljeta(dobro nisam opet cijelo ljeto),jer da sam išal nekamo raditi,poslije posla(sigurno si nebi našal neki lagodan posao) onak umoran mi niti na kraju pameti nebi bilo se iti učit.i zbog tog razloga,sad svaki mjesec spajam kraj s krajem i sve,dobro skoro sve spiskam na vikende kaj se napijem i tak slično..i sad naravno u te dane darivanja je i još bolje zajebano.naravno,treba nekaj starcima i sestri kupiti pod bor,opet na doček i tu ode dosta para.a taj doček je isti glupi petak ili subota.jedino je kaj imaš u ponoć odbrojavanje i kaj si 3 do 4 sata dulje vani nego obično...i dok to prođe opet sve počinje iz početka.i onda na upit kakva mi je bila godina,nemam pojma..stvarno neznam kaj da kažem.bilo je i dobrih i onih loših dana.glavno mi je bilo da dam uvijet i u time sam i uspijel,a to mi je i glavni cilj za 2006. godinu.samo naravno,svi mi bahati kakvi jesmo želimo mnogo više nego zaslužujemo.i jebiga to je tak bilo i uvjek bude,nažalost...
- 19:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi