20.02.2007., utorak

Još samo malo

Ova škola me ubija.Skupio sam si i previše dodatnih gluposti kojima se bavim,kao da nemam dosta posla s maturom,mat. radom i prijemnim.Škola me polako ubija i tek sad iskušavam teret gimnazije.Prokleti prvi razred koji sam prošao s 4burninmadburninmadburninmad.Pola toga bi bilo uklonjeno i lakše bi disao da si nisam zakomplicirao život.Znakovi umora su evidentni

1.Nakon neispavane noći,škole ujutro,nekih obaveza u gradu itd,došao sam doma,pojeo i otišao do sestrične na kavu.Kako se ja uvijek volim raskomotiti legao sam na kauč u njenoj sobi.I dok mi je prepričavala trenutno stanje u svom životu ja sam pristojno ubio oko dobrih pola sata nonono.Kada sam se probudio skužio sam o čemu se radi i pitao ju zašto me nije probudila,a ona je rekla da se vidjelo da sam umoran i da me nije htjela buditi.Ajde bar netko ima razumijevanjasmijeh

2.Stara uvodi radikalne metode buđenja.Kako alarm nije dovoljan,a nakon 12 godina stvorio sam imunitet na njezin ˝milozvučni˝ glasić, počela je skidati sve pokrivače sa mene i prisilno me odvoditi u kupaonicu.Čak me upitala ako se drogiram pa se nemogu probuditi nutnutnut,zaključivanje je svačijim starcima oduvjek bila jača strana

3.Danas dok sam se vraćao kući iz Rijeke,sjeo sam s curom iz Omišlja.Kada smo stigli u Omišalj gospođica se ustala,a mene ostavila razjpljenih usta da spavam i po 4. put u svom životu probudim u Njivicama nonono.Kad je vidim oko ću joj iskopat kao uma onoj u kill billudead.Kiša je pljuštala,a ja naravno nisam imao kišobran,ni para na mobu da zvrcnem starce pa sam sjeo na stanicu i čekao pola sata bus u suprotnom smjeru

No nedam im se,kava je oduvijek bila moj saveznik party,neka teku hektoltri i drže me budnim koliko god treba,još samo tri mjeseca i onda ću poželjeti zbogom staroj,a dobrodošlicu novoj muci i tako iznova krenuti u nove pobjede.

Image Hosted by ImageShack.us

trač

Razredne perverzije iz djetinjstva polako izlaze na vidjelo,doznali smo da se dotična cura koja baca na vjevericu u djetinjstvu nije igrala doktora nego veterinara,njoj-vjeverici i kiki-zecu je dotična osoba ˝previjala˝ noge kad bi kao pale s drveta?smijeh

Druga cura je nehotice izgladnjivala papigu tri dana,a pas joj je ostao bez zubi,detalji igrica su ostali na sreću nepoznatismijeh
- 17:35 - Komentari (61) - Isprintaj - #

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

broj posjetitelja od 29.12.2006
Free Hit Counter


Pustolovine studenta PMF-a, potpuni izvještaji situacije na faksu, partiji, provale, gafovi, sve to a i mnogo više zabilježit će i dokumentirat moje budno oko wink