01.02.2007., četvrtak

OK priča

Image Hosted by ImageShack.us

Dok smo šetali gradom i pogledavali na hrpu glupih časopisa, uočili smo OK koji je u foliji.Moja prva pomisao bila je da sigurno dijele nekakav tampon ili uložak za jedno od njihovih ˝strava i užas situacija˝.Svi koji ste ikada prolistali ok znate o kakvim situacijama pričam.Po uzoru na njihove super turbo mega klišeje odjučio sam napisati jednu OK priču.Kako su cure obično glupače koje pišu takve priče pistati ću u ženskom rodu.

Dogodilo se to prije par godina dok sam bia nezrela i zatelebana balavica.Majka me natjerala da obavim jedan prljavi,nezgodan posao,morala sam ići baciti smeće.Kako me netko slučajno ne bi vidio bez šminke i u trenirci nabacila sam super fensi krpice na sebe.I tako dok sam nosila smeće dobila sam mengu(najveći klišej od svih),a imala sam bijelu minicu.Da stvar bude još gora,nisam ni obrijala noge,a ko zavraga za taj izlazak nisam ni gaće obukla.Dok sam se žurila da bacim smeće,ugledala sam moju simpu i njegovo društvo(mislim kakva bi to ok priča bila da nije naišao simpa).Molila sam boga da me ne vidi,a dogodilo se baš ono što nisam očekivala,ugledao me!!!!U nadi da ga što prije izbjegnem,protrčala sam pored njega i ispustila goluba pred čitavim njegovim društvom.Da stvar bude još neugodnija,cijelim me putem pratio rozi toaletni papir zaljepljen za moju štiklu.Kako bih izbjegla njihove komentare pri povratku sam se pravila da me netko zove na telefon,a baš tada je zazvonio telefon.Zbog stravične melodije izgubila sam ravnotežu,slomila petu i pala na pod.Suknja je pukla po šavu,a grudnjak pun toaletnih vatica se otkopčao i pao na pod sa svim svojim sadržajem.(nezaobilazna rečenica)˝ZEMLJO OTVORI SE˝,glasno sam povikala i potrčala prema kući.(i naravno nezaobilazni kraj).Od tada me svi zovu prdekljiva mala bez gaća.

Posramljena čitateljica

Otprilike ovako izgledaju ok priče,a sad jedna moja sa današnjeg sata hrvatskog.Frend i ja smo imali predavanje,pa dok smo se pripremali sjedili smo na prvoj klupi.Kako se uvijek zajebavamo u društvu na račun modnih kritičara o kombiniranju boja,a ja sam danas bio sav u plavo-bijelom,odlučio sam mu ispričati svoj ˝modni gaf˝smijehsmijehsmijehsmijeh.Obukao sam narančaste bokserice!!!!!I dok sam ja podizao majicu i dizao bokserice,frend je naravno umirao od smijeha,uletila je profa,čudno nas pogledala i rekla:˝pravit ću se da ovo nisam vidjela˝.Da stvar bude bolje knjiga o kojoj smo predavala bila je Ime ruže.Za one koji nisu pročitali rade se o zatvorenom svećenićkom redu u koje svećenici međusobno opće iz strasti,a i koristi i naravno ubijaju se.

- 21:48 - Komentari (60) - Isprintaj - #

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

broj posjetitelja od 29.12.2006
Free Hit Counter


Pustolovine studenta PMF-a, potpuni izvještaji situacije na faksu, partiji, provale, gafovi, sve to a i mnogo više zabilježit će i dokumentirat moje budno oko wink