25.01.2007., četvrtak

Fatalna nesreća

Nemojte odmah pomislit da sam opet slupao auto,bez brige vozim sve bolje i bolje,a danas sam i uplatio ispit,tako da polažem za koja 2 tjedna thumbup.Ono što je zabrinjavajuće dogodilo se poslije vožnje.Nakon što sam došao sa Trsata i uputio se prema Žabici na Krk, sreo sam kolegicu s natjecanja iz kemije.Nismo se dugo vidjeli i odlučili smo otići na kavu.Uputili smo se prema Kosom tornju i započeli konverzaciju,a kad su me odjednom uhvatili bolovi u trbuhu.Jebem im selo,šta mi se sad kenja,nisam niš jeo,danas mi je vodeni dan smijehsmijehsmijeh.Zapravo sam bio bolestan i nisam imao apetita.Popio sam lupocet,lekadol,a Tulji mi je dala i Neofen u školi.Mogu reći da mi je bila milina u školi.Nikad nisam smireniji pisao kontrolnesmokin,a i bolovi su prestali,to jest nisam osjećao niti jedan dio tijela,a sad me odjednom počeo žigat stomak kako bi rekla moja frendica iz osnovnjaka.Brzo grabim torbu i tražim spas.Spas se zove prolife(ogromne konjske kapsule koje pomaži pri probavnim smetnjama moje vrste).Otvaram torbu i ispušta panične zvukove spoznajom da nemam više ni jedne kapsule.puknucupuknucupuknucu.Sada su počele muke po Robertu.Dok mi frendica priča o trikolrmetanu, ja se izvijam po onim foteljama i jedva zadržavam plinove u sebi zalivenzalivenzaliven.Više nisam mogao izdržat i zaputio sam se prema wc-u.Trbuh me stišće,utroba puca, ali potrudio sam se trpiti neko vrijeme.Kada više nisam mogao izdržati panično sam potrčao prema stepkama u wc(svi koji ste bili u kosom znate da je wc u praktički u podrumu).U nastojanju da se što prije poser.... falio sam zadnje dvije stepke i prosuo se po podusmijehsmijehsmijeh.Sve su dokumentirale dvije tipice i počele se smijati.Ja sam im rekao da je i meni ovo jako smješno,ali da se moram posr... inače bi mogao eksplodirati.One su se počele još više smijati a ja sam na wc obavio svoje... i vjerujte doživio sam nirvanuthumbupthumbupthumbup.Brzo sam se vratio gore i nastavio ugodnu konverzaciju o aldehidima i ketonima(naravno meni zanimljivu smijeh)

A sad da ne zapustim školske tračeve moram objaviti jedan svježi

Navodno 1:jučer se pokušala neka tipica ozljediti nožem u našoj školi.Ovo joj je navodno peti pokušaj samoubojstva.Curo shvati ne ide ti,prije ću ja položit vozački, nego se ti ubiti.Događaj je poprati dolazak murje.Murja se još povezuje s činjenicom da je jedan učenik motao duhan u školskom dvorištu pa je zabrinuta građanka nazvala murju pod sumnjom da mota marihuanu.Više o tome sljedeći put.


- 19:56 - Komentari (54) - Isprintaj - #

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

broj posjetitelja od 29.12.2006
Free Hit Counter


Pustolovine studenta PMF-a, potpuni izvještaji situacije na faksu, partiji, provale, gafovi, sve to a i mnogo više zabilježit će i dokumentirat moje budno oko wink