Linkovi
Blog.hr
Windfucker's sister
bombonina
nataša
Zona Z.
Luki
Kenguur
mae

Simo Mraović

e-mail

krizasrednjihgodina@gmail.com
Biseri

...jer je život samo ovaj jedan,
nema ništa, ništa izvan njega

***

Uzmi sve što ti život pruža,
danas si cvijet, sutra uvela ruža.





Neki moji biseri


Kako umiru osjećaji
Malo objašnjenje moje situacije
Život poslije tridesete















Kriza srednjih godina?

ponedjeljak, 28.07.2014.

Treba mi savjet

Prvi put mi se desilo da sam s nekim u nekoj tzv. vezi, a da tu osobu nikako ne mogu skužit. Crni je ful ok, tako mi je dobro s njim... i kad smo zajedno imam osjećaj da želi isto što i ja, ali kad ode od mene tako je hladan, ne javlja se osim ako se trebamo dogovoriti za novi susret.
Viđamo se otprilike tri puta tjedno, on dođe kod mene, poljubimo se strastveno, zatim popijemo nešto i popričamo, odemo u krevet, poslije seksa odmah ustane jer mu je užasno vruće ili su mu suha usta...onda sjedimo još malo i pričamo i on ode. Zvuči totalno hladno, zar ne?
Ali ja ipak mislim da on nije bezosjećajan nego nekako imam osjećaj kao da namjerno bježi od bliskosti jer se boji osjećaja. A možda se ipak varam, možda bih ja samo željela da sam u pravu. Pokušavala sam doprijeti do njega, ali uzalud. A sigurna sam da nema drugu i da me želi. Jednostavno ne razumijem tu hladnoću. Zbog čega je takav i zašto ne mogu naći način da mu se približim.
On uopće ne želi pričati o sebi...kad ga pitam zašto je prekinuo s bivšom curom njegov odgovor je da nije išlo...i stalno daje takve odgovore. A niti on mene ne pita nikad ništa, ni o vezama ni o osjećajima.
Mislim, da se razumijemo, mi smo vezi za koju nitko ne smije znati, pa prema tome niti ne očekujem bračnu ponudu, ali jebemu miša, bar malo da se otvori i približi. Stvar je u tome što ne mogu zaključiti želi li on to ili ne. Rekao mi je da je takav, suzdržan, i da inače kad treba inicirati nešto sa ženom je dosta sramežljiv, ali da je to samo na početku. Pa koliko on misli da traje taj početak? Pola godine?
I najgore mi je to što nikad ne kaže što želi ili misli. Pa ne čitam ja tuđe misli! On jednostavno, kad ja kažem nešto da bih htjela da napravimo ili odemo negdje, šuti umjesto da se izjasni ako to ne želi...ali ne!...on sve hoće na finjaka..da se ne zamjeri.
Ma ne znam više. Lupetam gluposti..djetinjarije. Svjesna sam toga da smo mi samo seksualni partneri i ne polažemo jedan drugom račune. Na početku smo dogovorili neka pravila igre kojih se pridržavamo i to mi odgovara. Samo mi fali malo više bliskosti. Bar malo. Pa dok traje - traje!

- 22:30 - Komentari (33) - Isprintaj - #

Opis bloga
Da li je to samo kriza srednjih godina ili sam sama odabrala takav životni put? Ne znam, ali nadam se da ću otkriti...

Upozorenje







OBAVIJEST
Svi komentari uvredljivog sadržaja bit će obrisani.


Copyright © 2007. krizasrednjihgodina
zabranjeno korištenje objavljenih tekstova ili dijelova tekstova bez pristanka autora










Tko je tko?
Ja - žena, blizu četrdesete, u potrazi za smislom života ili bolje rečeno - u krizi srednjih godina

Ostali - nećemo o njima