težak je put do slave...

nedjelja, 13.05.2007.

naše stvari

nije nam jasno

dok smo bili mali
lagali su nas,
pričali nam stvari
da postoji deda mraz.

slušali smo svašta,
vjerovali im sve
sada nam je jasno
al neznamo još sve...

ko` to nas odozgo gleda
što to rade ti ljudi s neba,
zašto uvijek nešto fali
zašto nismo zauvijek mali,
ko` to nas odozgo gleda
to i mene pita deda
nadamo se istini
jer uvijek su nas lagali...

živimo u mašti
gdje vladari smo mi
piće i gitare
probe u pola tri,
našli smo smisla
kojeg znamo samo mi
ništa nam ne fali
zadovoljni svi...

ko` to nas odozgo gleda
što to rade ti ljudi s neba,
zašto uvijek nešto fali
zašto nismo zauvijek mali,
ko` to nas odozgo gleda
to i mene pita deda
nadamo se istini
jer uvijek su nas lagali...

al ipak tu nešto ne štima
i dalje gore nekog ima
sve nas više nestaje
a ja želim da prekinu to sve

mi smo samo ljudi mali
kao mravi u visokoj travi,
ma pustite nas onda tako
zajeno ćemo sve polako...
jer mi smo samo ljudi mali
kao mravi u visokoj travi,
ma pustite nas onda tako
zajedno ćemo sve polako...

ulicama grada

Šetam gradom, sam bez tebe
zamišljen
gledam u prazninu, preispitujem
samog sebe, propadam u dubinu...

I u očima punim suza
klupicu ugledam, pun sjećanja
nikome je ne dam
već nekako istrošena
drvena i stara...

O kako bi te grlio ulicama grada
zašto sam te volio, manje nego sada
zauvijek si otišla, ostala mi nada
vrijeme prolazi,pogledaj nas
di smo sada

Sada na njoj sjedi zagrljeni par
o da smo to sada mi
samo jedan trenutak bar...

Osmijeh na njihovom licu
govori mi sve
zar se to ne vidi koliko ja...
trebam te!!!

13.05.2007. u 23:07 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga





eto da pokažemo ljudima tko je krivi smjermah

ČLANOVI>
Tomislav Ladišić (bas)
Marko Stanec (solo gitara)
Marko Matijaščić (vokal,gitara)
Bruno Kovačić (klavijature)
Luka Pešutić (bubnjevi)


broj posjetitelja od 13.5.2007.=)

Free Web Site Counters


stanko
msn - marko.stanec@hotmail.com

matijaščić
msn - marko.matijascic@hotmail.com

lada
ladisicc@example.com

peša
msn - lukica_pesha@hotmail.com

bruno


linkovi:
gasstation
bassmasta
paraziti
mala teta :)
luce


krivi smjer-my space
KRIVI SMJER fan club

ovo si pogledajte=)
naše stvari
popis pjesama



korisni linkovi:
blog.hr
youtube
imageshack

evo još malo slikica s raznih svirki