četvrtak, 15.12.2005.

zbog istine nastalo sranje

Ma koji su to prefesori jadnici, misle na svoje dupe samo, nikad ne misle o nečemu drugome, dokle ćemo tako, ova vijest me tek sad stigla, morao sam ustati iz kreveta i napisati jasnost i sramotu tih profesora. Uvijek samo govore da smo mi najgori i tako dalje, no tko je njima ikad rekao nešto, evo jedan bloger kojemu je dojadilo što je napisao što on misli, pa tako dobio nezasluženi ukor.

Ajmo napraviti lijepo štrajk, te pokazati tim profesorima da nisu uvijek oni u pravu, ajmo!!

Ja sam se kasno sjetio toga, ali evo, vrijeme da se i mi za nešto borimo recimo da nisu oni uvijek u pravu!! Pokažimo im da i mi postojimo, da je vrijedna da se zbog ovoga borimo, borimo se za nas, borimo se da demokraciju, ono o čemu oni uvijek govore, pokažimo da će i ona postojati. Očigledno nema drugog izbora nego da se izjasnimo, dakle, borimo se, mislim da je vrijedno boriti se, pa makar do krvi...

AJMO ŠTRAJK, ALI OVAJ PUT UČENIKA, NE PROFESORA, I PROFESORI ŠTRAJKAJU, ZAŠTO NE BISMO I MI? IMAMO TO PRAVO, BORIMO SE, BORIMO SE, BORIMO JER NAPOMINJEM VRIJEDNO JE TOGA, ZAR NIJE??

17:32 | pljuni (4) | for print | #

<< Arhiva >>