Sranja i obrnuto

utorak , 08.11.2022.



Upravo slikam, ali ne bilo kakvu sliku i ne moj stil al, idem ženi na ruku.
Treba naslovnu za knjigu i veselim se. Vidit ćemo...

Drugo, rasprodajem večinu svojih slika.. RASPRODAJA!!!!!
Kraj godine je i ja ih više nemrem gledat nit ih imam kam stavit + još dio izložen u dva restorana konstantno.
Al iskreno trebam pare da isfinanciram jezero, sve ostalo kaj sam rekla prije je laž. Zajebavam se, nije :)

Od ateljea sam napravila zološki vrt. Dvije kornjače, dvije papige i dvije mačke. Bravo ja! Cirkus!





Odkad odlazim u boksački klub, napredovala sam dovoljno da sama iskopam faking jezero dužine 4,5m, dubine preko metar.. i sad još zelim dozidat u vis cca 25cm. Da voda bude iznad površine zemlje.
Znam, znaaam, pravi sam muž od žene!



<< Arhiva >>