Mali osvrt na prošlost/sadašnjost

četvrtak , 03.11.2022.

Zapravo neznam odkud da počnem. Svašta mi se izdešavalo u životu od zadnjeg mog posta na blogu.
A ljepo je vidit da me se ljudi sjećaju, zaista.
U međuvremenu, neki pomrli ljudi, živina..
Nemam više svoje pesonje, neke mačketine, otišli na bolje mjesto, napravili kuću, kupili nov auto i skoro se 2x razveli. Udebljala se 20 kila,
i još imam jednog klinca, ima već 15 godina, sad dvije veće papige, od par dana dvije kornjace koje sam udomila iz Petrinje i Siska i u međuvremenu brinem o ozljeđenim vranama.
Ponekad slikam rofl

Super je stvar što konačno imam svoj studio/atelje od cca nekih 70 kvadrata. Ispada galerija i mjesto za rad, mali dnevni u sklopu di mi ljudi dolaze, di popijemo i koju previše, pa se kupi koja previše i tako...
Odmor za dušu i tijelo, zaista.
Pokušat cu nać par slika:





Iz domaće radinosti prešla na obrt, tako da sam nedavno otvorila i WEB SHOP

I tako, radi se, al nije da se lomim.
Ima dana kad jedva živim, a ima i onih malo manje loših.
Uuff, zaista je lakše tu pisat nego na FB, tamo me pratitelji pojedu u roku dok si rekao keks.
Ne kuže ljudi moj sarkazam, ne onoliko koliko bi ja to htjela. Drugačije jednostavno ne znam, ne želim i ne funkcioniram.

Hvala, molim.






Oznake: art, tot kasa

<< Arhiva >>