Angels in my heart

srijeda , 18.10.2017.

Volim slikati anđele. Baš zato što ovdje zaista nema nekog pravila, mogu ga naslikati kako god ja to želim bio on nečija narudžba ili ne. Takvi su, šareni, luckasti i abstraktni. Nisam isforsirana ničim, nema onog "to tako mora biti" i zato me baš opuštaju. Konačno sam počela shvaćati slikare koji rijetko kad ili gotovo nikad ne rade narudžbe, ali oni u rijetkim slučajevima žive od svog platna... Želim reći, sa kolkim mirom i zadovoljstvom slikaju. Ne kažem da to nije moj slučaj, ali nekako patim u sebi jer ne stignem svoje ideje prenosit na platno koliko sam zaokupljena tuđim idejama. I kažem sebi da više neću, i opet si podvalim haha! No ne želim da ovaj post liči na neku žalopojku, jer nije baš tak strašno, samo si mislim... I sad mi kasni dostava platna i to debelo, imam rokove i sad će mi se samo sve bezveze nagomilati. Zaista su spori jer znam da nije do transporta...Inspiracija me pere a nemam na čemu slikat, mala platna (dostupna u prvom dućanu) na veliko izbjegavam, ne volim slikat male slike (40x60,50x70...) Ljuta sam.





Oznake: art, angel

<< Arhiva >>