ODOŠE NAM LIJEPA VREMENA :)


Ajme ljudi danas je škola, ajde sva sreća da imam školu tek u 14h (haha). Inače bi ujutro došla neispavana sa očima veličine knedla... Bar sam se riješila onog dijela kupovine za školu... jer imam bilježnice i kupila sam novu torbu(za koju već sad mislim da će mi biti premala)... ali glavno da sam na koljenima molila starog :) E, da sad sam se sjetila da sam bila u kazni, nije bitno zbog čega =) ali daj ajde ko još odrađuje kaznu pod praznicima... lol prošli četvrtak sam provela doma nadajući se da će pasti kiša... a ono kad cijeli dan lijepo sunce, a da doma u kazni! Jesus sam kaj se nisam hitila kroz balkon... ali dobro ajde u subotu subotu i nedjelju sam išla van... a u petak sam cijeli dan bila kod bake... Pa tak je to.. Prođite sretno novi školski pakao!

PS: postove neću pisati često... možda prođe i po 7 dana... jer je škola... pa moram učit i naganjat bodove! Ajme meni... (R.I.P Kristina 1993 - 3.rujna.2007)

03.09.2007. u 09:27 | | Piši (19) | Printaj | ... |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



M@il