srijeda, 04.06.2008.

Where the journey begins

Kako sam krenula u potragu za blogovima i nisam našla nijedan o onome što bi me moglo zanimati, odlučila sam pokrenuti vlastiti. Već imam jedan blog, o sitnicama iz svog života, ali koga je zapravo briga za to? I tako sam, razmišljajući o čemu bih pisala, čitala svoju omiljenu knjigu, Svijet zagonetnih životinja. Gledajući u stranice ispunjene fotografijama Nessie, Tatzelwurma, zvijeri iz Gevaudana, morskih čudovišta, svih nepoznatih, navodno stvarnih životinja, nikako mi nije postajalo jasno kako malo ljudi to zapravo zanima... U isto vrijeme, u meni je sve više rasla želja da odem, u nepoznato, pretražim sve udaljene kutove Zemlje, potražim sva bića za koje mislimo da postoje samo u bajkama i uvjerim se da ovaj svijet nije toliko dosadan koliko mislimo da je.
I onda je nastao ovaj blog.

Možda se pitate, što se krije iza nekima komplicirane riječi "kriptozoologija"?
Jednostavno, kriptozoologija je znanost koja se bavi traganjem za neotkrivenim životinjama, o kojima se dosta saznaje iz legendi i opisa ljudi koji su ih navodno vidjeli, ali za koje se sa sigurnošću ne može utvrditi da postoje. U proteklom stoljeću upravo je kriptozoologija otkrila više od dvadeset velikih sisavaca za koje se prethodno mislilo da nisu ništa više od priča.
Budući da je ovo prvi post, ne želim ga pretjerano rastezati, pa ukoliko želite znati više, detalje o kriptozoologiji možete pročitati ovdje.

Ovim postom započinje moje putovanje u potrazi za skrivenim životinjama.
Ako i vi volite otkrivati nešto novo, slobodno mi se pridružite. ;)

- 20:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #