YOU DON'T NEED A MODEWM TO CONTACT GOD!

nedjelja, 09.04.2006.

internacionalan rad na crni-bijelo (u boji)

( Rumunjka , dio 2 )

------------------------------------------------------------------------
u međuvremenu između naše ljubavi i njene naizgled bezbolne ali mucne smrti ( ponekad je uspjela uhvatiti zrak ali su joj otrovni rakovi iz guatemale ulazili u usta) doveo sam ju u jedno malo selo pokraj piškorevaca , Čepin. tamo sam ju drzo kod susjeda. bila je u bunaru pokraj kolibe gdje je uzgajao zmije-mutante i par tisuca crnaca koju su vrlo brzo umirali zbog radioaktivne vode ato su dobivali. Dok sam smisljao vradzbinu kojom sam se htio osvetiti sladoredalu jer mi je dao 0.001 cm3 manje sladoleda od prosjeka susjed je dosao i rekao da su crnci oplodili moju rumunjku. otisao sam po nju. Rekla je da joj je žao . ja sam joj žigosao ''kurva'' na čelo . Htio sam ju razapeti na križ ali nije imala udove. hranio sam ju ribama što su ribari sa oba staklena oka odbacivali svakg 13. u mjesecu. Sinula mi je ideja. prsosirio sam dvoriste i sa susjedom sam uzgajao crnce. koristili smo ih za napajanje grada (trcali su po pkretnoj traci). fora u njima je da su mutirali pa se ne smiju odmarati jer ce umrijeti. tako da su stalno brali pamuk , i gasili vatre u toksicnim odlagalistima smeca. rumunjka je trebala roditi suberubermegabalkanskog-hyper crnca koji zivi da radi. on ce zamjeniti sve bagere i ostale strojeve koji rade teske poslove. kod se rodio hranilli smo ga sa staklom da se ocelici. zaradili smo milijune. Dok sam se ja zadovoljavao sa svojim čileanskim ponijem , odletio mi je komad sperme u njegovo oko i umro je od aidsa. sa milijunima sam sa rumunjkom u ruksaku trazio utjehu po svijetu...

- 17:50 - Komentari (5) - Isprintaj - #