srijeda, 05.03.2008.

eto jedan dubokouman

hm...pitam se pitam...sto li znaci to dubokoumno? sad stvarno nemam inspiracije da sama sebi odgovorim na to pitanje..ali doci ce i taj dan...to ce biti taj dan...objesi cimer fraj... Zimmer frei..eh i onda ja dobijem 1 iz njemačkog...
nije fer...nije fer...šumaher...mika hakkinen...
ucila cijelo popodne logiku...dobila test,srce mi skoro puklo, dusa me zaboljela, oci krenule na suze, haha, polako gubila dah, crno pred ocima, gusim se...a sta sam ono htjela reci? hm...
drugi pokusaj...cega?? koga?? kogas bedrila, Boze moj dragi... pa nije meni ovo trebalo, ne...ne...
i tako...spaja se nespojivo...u biti, onda ipak je spojivo, ako se spojilo...ispravak netocnog navoda: spaja se naizgled nespojivo...hmm...a moze biti i da se nespojivo spaja ali ne uspijeva u tom naumu? ma sad to i nije bitno...a nece ni bit.jer je to skroz nebitno...
sta ja mislim o kloniranju ljudi? pa ja mislim da to nije potrebno ni najmanje, jer postoji prirodan nacin na koji se ljudi razmnozavaju....
upravo mi stigla elektronička pošta...
zbog sira i vojne muzike... a kud bas zbog sira? i kakve li to muzike?
uff

- 19:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.