Komentari On/Off

  kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovaj blog je otvoren samo zato što mi se u zadnje vrijeme dešavaju uzbudljive stvari i jednostavno moram to zapisati negdje

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


bedzevi,badges,Rancid



najjebenije kaj postoji:


ja,xd...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NE PITAJ ZA MENE-PATROLA

Ne pitaj za mene,
prva svjetla se pale
dolaze praznici i ljetno raspoloženje

dok prolazim gradom u ove sunčane dane
osjećam uzbuđenje,
na mene blješte reklame,

ne pitaj za mene kasno je za sve
ne pitaj za mene ne, ne ,kasno je za sve

putuj putuj svi čekaju na tebe
putuj putuj pogledaj me

ne pitaj za mene kasno je za sve
ne pitaj za mene,ne ,ne,kasno je za sve

kraj je godine, školska dvorišta su prazna,
pune se obale,tek sada,tek sada si važna


ne pitaj za mene ,ne,ne,ne,
prva svjetla se pale,
dolaze praznici i ljetno raspoloženje

ne pitaj za mene,kasno je za sve,
ne pitaj za mene ne,ne,kasno je za sve

ne pitaj za mene kasno je za sve
ne pitaj za mene,ne,ne kasno je za sve
....

KOJE BLOGOVE ČITAM...HMM......

KUTIJA

MILOŠ

KATICA


DOROTIĆ

KARLO ZVAN KREŠO

ponedjeljak, 06.08.2007.

vEoMa TUžAN PoSt :(

ovo će biti kratak ali jasan post...
mojoj frendici ani feil je umro tata i ja joj samo preko ovog posta želim izrazit sućut...
poznam anu od prvog razreda osnovne ,išli smo u razred prve 4 godine a onda je dio razreda prešao u klasičare a drugi dio ne,tako da se više nismo puno družili sa starim društvom ali je važno da smo ostali u kontaktu i zato mi je žao ane...zaliven

ana nadam se da ćeš s vremenom biti bolje i puno pozdrava ti šalje cijeli bivši 8 B


| komentari (5) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.