Krešo's blog

12.09.2007., srijeda

It's complicated!

Yes it is! Ljubav? Da i to. Ali žene, što ste vi komplicirane!!! Zašto vas je Bog takvima ucinio. Ili mozda samo nju? Ma nije samo nju, nije ona bas tako posebna. Osim, naravno, meni. Zasto se vi lakse naljutite nego mi muski? Zasto uvijek pokusavate od muhe napraviti slona? Zasto sutite kad niste u pravu pa opet mi ispadamo krivi? Zasto mi uvijek ispadnemo krivi? Vjerujem i znam da je svaka cura drukcija u svojim razmisljanjima, ali tako tesko bilo koja prizna da nije u pravu. Zanima me da li bih si napravio uslugu da mogu malo ući u ženski mozak ili bi mi se zavrtilo (u mojoj glavi) od silnog košmara tamo. Nikad ne znaš na čemu si. Kod mene znaš, možda ne točno što će se dogoditi slijedeće, ali znaš što ja osjećam i što sam spreman učiniti kada volim. A kad volim onda stvarno volim. I ljubav je divna, ali ljubav se gubi. Bar tu u ZG-u. Ljubav je uvelike zamijenjena interesom. Interes i ono što on donese ja ne mogu poistovjetiti sa srećom. Vrlo teško. Znam da ne postoji nikakav jednostavan recept za harmoničnu vezu, a nije ni ona vjerojatno najzdravija (treba se malo pokefati s vremena na vrijeme), ali za interes je recept prejednostavan i preglup - novac. Znači nešto (pa ne bih ja uzalud tražio veću plaću), ali ne smije biti kriterij za odabir partnera. Jednostavno ne smije. Samo što kod mene to uopće nije nikakav uzročnik problema. Problem je u vama (njoj) - pa nije valjda u meni:). Ili mozda ipak je? Ako pitate nju - da, naravno da sam ja kriv! Uvijek! Muško sam, što mogu!
- 22:33 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Novi opis: Ljubavcerek, zdravlje, posao, ljubaveek, kuhanje, dijeta, ljubavbang, skijanje, nogomet, ljubavheadbang, izlasci, setanje, jogging, e da, ne znam jesam li vec spomenuo ljubav...lud

Stari opis: Još uvijek nedefinirano s nadom da se ovaj opis kasnije može izmjeniti

Informacije

Krešo
1979
Zagreb
Radi
Surfa (net)
Brani (nogomet)
Skija

Linkovi