Krešo's blog

01.05.2007., utorak

Prvomajski post

Evo baš je danas taj famozni prvi maj, ali ja ga necu spominjati vise, dosta mu je sto se nasao u naslovu (osim sto mi je bilo cudno ne spajati ponedjeljak s blagdanom koji pada na utorak, ali budem se priviknuo do...). Bas trazim na netu neke dobre audio knjige tako da ne moram citati nego fino slusam. Jesam li lijen? E pa jesam. Nekad. Nekad nesto i napravim. Volim setat, ne sam. Danas se ja tako secem, ne sam, i bas se nabrijao na neke deserte u jednom zdravljaku u Zajinoj (nema reklame naughty). Ima tamo svega - pita, kiflica, torti, kolaca itd. Hodamo mi prema tamo i ja samo pricam o tome kako je veliki izbor, da nemam pojma sto cu jesti, kad ono na vratima obavijest: "POSTOVANI NE RADIMO DANA 30.04.2007., VIDIMO SE 02.05."
A ne, ne vidimo se. Ne nikad vise, ali sigurno ne 02.05. Nije bas usput, ali budem isao probati nekolicinu njihovih delicija pa javim rezultate. Pocela je sezona krizmi, rostilja i svadbi. Kumstvo na krizmi sam vec obavio, par rostilja vec popapao, a na prvu od 4 svadbe idem u subotu. Ostale su u lipnju i sve je to divno, krasno, ali i skupo. Ne samo njima, nego i meni. Evo sad za ovu krizmu sam ja potrosio 500 EUR (nije sve samo poklon nego i put itd.), ajde kupio sam kumcetu novi komp, po meni super poklon, ali i kosta. Da ne pricam o ukupnim darovima za te svadbe, a otkud? Ja ne kuzim otkud ljudima lova da budu non-stop na cugama, non-stop na cesti (gorivo i auto i sl.), vikendima na moru, po vecericama - sve ja to volim, ali priustim li si to par puta morat cu na poslu gablati slanac. A nemam bas malu placu. Glavu gore, malo pripazim na financije, ali moram i uzivati u zivotu, jel tako? njamipartygreedy
- 01:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Novi opis: Ljubavcerek, zdravlje, posao, ljubaveek, kuhanje, dijeta, ljubavbang, skijanje, nogomet, ljubavheadbang, izlasci, setanje, jogging, e da, ne znam jesam li vec spomenuo ljubav...lud

Stari opis: Još uvijek nedefinirano s nadom da se ovaj opis kasnije može izmjeniti

Informacije

Krešo
1979
Zagreb
Radi
Surfa (net)
Brani (nogomet)
Skija

Linkovi