Krešo's blog

04.08.2004., srijeda

Prije godišnjeg

I eto, dobio ja malo i godišnjeg, iako nisam još ni smio, ali nema veze. Bio sam zadnja dva vikenda malo do mora, zabavio se, pomalo i odmorio. Nova autocesta je čudo, stvarno ste začas do mora (Dalmacije). Ali sve je to zamor kad se krene u petak poslije posla, a u nedjelju navečer već se kreće doma. Zato sad idem na 12 dana. I moram priznati da jedva čekam. Ali samo zbog odmora. Lagano plažica, kupanje, možda neka knjiga, sto manje noćnih izlazaka i alkohola - to je moja formula za ovo ljeto.
Svi me pitaju zašto neću u Novalju, e ne bih da još dobijem i dnevnicu da budem tamo i da mi je sve gratis. E pa to isto imate cijelu godinu u ZG, pa zasto idete onda tamo. Odite radije malo na Ibizu, Mallorcu, Kretu ili Mauricijus, a hrvatsku Ibizu prepustite Slovencima, Cesima, Njemcima i inim.
Malo napravite Tour de Jadran, vjerujte mi ima puno toga za vidjeti.
Samo financije, ha? Da, financije predstavljaju najveći problem. Pogotovo mladima. Vele štedi. A od čega da štedim? Dobiješ neku plaću i što bih sad trebao, ne potrošiti ju? Ne bih trebao otići malo na more, ne bih trebao otići na piće, ne bih trebao voziti auto, a što onda da radim. Gomilao bi se novac na računu, a meni bi bilo glupo i dosadno.
Zar je to način života, ma hajde! Ja ću uživati i dalje, a uživajte i vi.
Treba biti pametan, ali ne i škrt prema sebi i ljudima koje volite.
Shvatili?

A ljubav? Pa ne mogu samo o njoj pisati, iako je najmisteriozniji pojam na svijetu. Trenutno sam zadovoljan, uživam i to je najbitnije.

Čujemo se i vidimo poslije godišnjeg.

- 08:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Novi opis: Ljubavcerek, zdravlje, posao, ljubaveek, kuhanje, dijeta, ljubavbang, skijanje, nogomet, ljubavheadbang, izlasci, setanje, jogging, e da, ne znam jesam li vec spomenuo ljubav...lud

Stari opis: Još uvijek nedefinirano s nadom da se ovaj opis kasnije može izmjeniti

Informacije

Krešo
1979
Zagreb
Radi
Surfa (net)
Brani (nogomet)
Skija

Linkovi