Krešo's blog

10.06.2004., četvrtak

Drugi moj blog!

Evo ne mogu smisliti ni neki bolji naslov. Ne znam što mi je!
Danas neću puno o ljubavi, bar ću se truditi da ne pišem o tome.
Danas je bio neradni dan, a moja firma je spojila i sutra, imam 4 dana
slobodno, a ja sam ostao doma.
Nemam volje nigdje ni izaći. OK nije neka katastrofa, preživjet ću!
U subotu idem na jednu momačku, što znači da u drugu subotu idem
na svadbu. A baš sam mislio da ću izdržati neko vrijeme bez pijanstva
(btw pijem samo vikendom, da ne bi mislili da sam alkić).
Idem bez pratnje, ali da objašnjavam zašto morao bih se dotaknuti
ljubavi pa onda bolje ne počinjati.
Nogomet? Mogao bih malo o tome! Moja velika ljubav! Trenirao sam aktivno
8 godina i glupo odustao.
Sad je aktualan zbog Eura 2004. Hrvatska može napraviti puno, a možda i neće.
Nije to toliko bitno iako bi svima nama došla euforija kao naručena!
Idem sad dole na cugu, vidimo se!
- 22:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Novi opis: Ljubavcerek, zdravlje, posao, ljubaveek, kuhanje, dijeta, ljubavbang, skijanje, nogomet, ljubavheadbang, izlasci, setanje, jogging, e da, ne znam jesam li vec spomenuo ljubav...lud

Stari opis: Još uvijek nedefinirano s nadom da se ovaj opis kasnije može izmjeniti

Informacije

Krešo
1979
Zagreb
Radi
Surfa (net)
Brani (nogomet)
Skija

Linkovi