emma_kremma

Jutarnja kava

/story for my onlinecoffie friends/



… jutro.. vidio je da još spavam, nije me htio probuditi, i otišao je potiho u kuhinju… znala sam da mu treba kava.. ali ja se samo pravila da ga ne čujem jer sam mu htjela priuštit ..mrmm... jako finu jutarnju kavu.. koju nit ne zna kako će bit dobra…
Čujem kako pali cigaretu i mislim si sad je vrijeme da ustanem i odem.. krenem ja polako prema njemu.. bio je okrenut leđima, iznenadim ga i velim mu: jutro ljubavi… i on meni tako uzvrati.. sjednemo za stol.. kavica je tu.. još je vruća.. i u tom trenutku se polako dignem i sjednem mu u krilo.. okrenuta prema njemu.. i šapnem mu: ja sam tvoja jutarnja kava… Na sebi sam samo imala svilenu kratku spavaćicu.. istog trena je stavio ruke na moju čvrstu guzu.. zagrlila sam ga svom snagom i počela strastveno ljubiti… grickati mu njegova slatka mala uha.. spuštati se jezikom do njegovih usana.. vrškom ih oblizujem dok mi on rukama polako pokušava skinuti spavaćicu.. i tako sjedim pred njim gola.. pogledom me prati i gleda moje tijelo.. ne zna kud bi stavio svoje usne.. dali na grudi.. dali na vrat.. ramena… i znala sam da će izabrati vrat jer zna da me to jako pali i da će dobit sve što poželi..
Nisam htjela da vodimo ljubav.. htjela sam se samo maziti s njim, ljubiti ga.. htjela sam da uživa, da ne mora ništa raditi.. samo sam mu rekla: ljubavi, prepusti se meni.. I u tom trenutku, oslobodila ga svoje težine i počela ljubiti od vrata.. na niže, zaustavila se na njegovim bradavicama koje gricnula malo da se trzne.. i spuštam se niže.. po trbuhu do njegove šumice.. gdje je bila uzbuna, gorjelo je nešto.. a to je bilo samo moje.. nešto što sam htjela okusit.. i priuštit mu poljupce na njemu.. lagano ga trljala svojim malim ručicama.. osjećala kako raste.. kako se svaka žilica napinje.. znala sam da ga moram poljubiti.. staviti jezik na njega.. i stavila vršak jezika.. malo ga izazivala i rajcala dok mu ga nisam počela lizati .. samo glavicu.. a onda cijelog.. od početka do kraja.. pa opet usisavala glavicu.. bila sam zločesta.. bila sam i gruba.. htjela sam da svrši .. da mi napuni usta... nisam htjela da mu se kava ohladi..

i nije se.. ustala sam da odem pod tuš a on je nastavio kavu piti sa smješkom na licu…

01.04.2007. u 23:22 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (1)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

.... sve će bit kremasto ....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Index.hr

My favorites blog-eri/ice

Ribafish
Frkachu