svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pizdarija...ocito da mi je predosadno u zivotu da ponovo otvaram blogonju...komentirajte ljudovi!

mhm...ja,ja ja...i vis,nisam rekla-JA!
sad ja sad ja...eo ja sam mala djevojcica,puna sam sebe i mene...bas kao sipak pun kospica tako sam puna veselja! idem u ugostiteljsku gimnaziju u zagrebu za one koje to zanima...
i neznam...kaj jos...ma doznat cete citajuci ovo! i da,volim jednog decka...al bi vrlo rado da on postane jedan ivan...eva zna o cem se tu radi...
zivim u prirodnom okolisu sa poljskim veceem i okruzena sam majmunima i ljamama...sta drugo reci...ma nis...

smoking kills! smoking can cause a slow and paintful death! enyoj!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us i inache ja voljam konje!!!
uzivajte...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

volim,nevolim, slusam...

volim:
sebe, rebeku, luciju, efu,celiju, miju, barbie,kaljavu, ekipu iz skole, runu, tolkien, pracku, boogaloo, CWARU, telku, friends, lucky strike ,ronhill, svog psa, alminu potkovicu, bedzeve,stare filmove, > WARRIORSE< prljavi ples, puuuuno ukrasa po sobi,crnu olovku,slike, svoje cure, seke, buraza, mamu i tatu,komp, kakx-a, h razred, danchya,kazanovu, cevape, luk i ajvar, starke,sketerice,vansice, remene,djukele,dobru muziku, konje, zlarin, metalce,rockere,mejdene, guardiane,papir,pljuge,black devil,donnie darka,ukletog ljencinu, silterice, crtice!!! lasange, jesti krafne, svoj stan,svoju posteljinu,svoj balkon,kombi,crnu boju,traperice i samterice,prof valtera iz povjesti! rege,konje,cokoladni liker,partyRUM!!!partycoca colu,7 up i broj 666

nevolim:
bahate klince,ribnjak, bjelu boju,rep n stuff... grad, savu, zivine, golubove, sekin smjeh, svoju petu, jednu umisljenu curu iz razreda koja SERE 100 na sat i koja je glupa pun racku, decke koji misle da mogu pricat i radit sto god pozele i misle za sebe da su bogovi, sjenila,mp3 sranja i discmene tj.analognu mutavu tehnologiju koju platis 5 soma kuna da ti se strga drugi dan,kelj, uske i glupe majice!

slusam:
azru, iron maiden, iced earth, blind guardian, panteru, led zeppelin, metallicu, korn, tool, system of a down, ac dc, bruca dickinsona, pearl jam, pink floyd, apocalypticu, creedence, deep purple, petera tosha,nirvanu, malo bodome, offspring,static x itd,prodigy, gunse...

Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sljikice weeeeeeeeeeeeeee

mhm...JA>Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jao!>Free Image Hosting at www.ImageShack.us
efa,reba i pneumic!>Free Image Hosting at www.ImageShack.us
seka i borna>Free Image Hosting at www.ImageShack.us
betica moja betica>Free Image Hosting at www.ImageShack.us
SAD MALO GRUPICE I NEKE SRANJSKE FOTKICE...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us brusic...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us moj buduci( u snovima)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us i opet...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us piece of mind

Free Image Hosting at www.ImageShack.us eddie

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.uslive after death

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.usjames

Free Image Hosting at www.ImageShack.usdexter

Image Hosted by ImageShack.usjudas priest

Free Image Hosting at www.ImageShack.usjason

Free Image Hosting at www.ImageShack.usiced earth

Free Image Hosting at www.ImageShack.usi opet

Free Image Hosting at www.ImageShack.usangus ac dc

Free Image Hosting at www.ImageShack.useddie

Free Image Hosting at www.ImageShack.usUP THE IRONS!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.usmaynard(tool)

Free Image Hosting at www.ImageShack.usangus

Free Image Hosting at www.ImageShack.ussystemi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.usrunning free

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.usgunsi

Free Image Hosting at www.ImageShack.uspage&plant

Free Image Hosting at www.ImageShack.usi opet eddie

Free Image Hosting at www.ImageShack.usrock in rio

Free Image Hosting at www.ImageShack.uspink floyd

Free Image Hosting at www.ImageShack.usand again

Free Image Hosting at www.ImageShack.usmetallica



opasno po zivot!

jao! zive 5 min od mene...kad ti je dosadno igraj uno! il sam klikni tu! jer tooo suuuuuuu reba i ivana!

gunsi,ronhill,karirane kosulje...cesto ispasta zvukove parenja...il jao mene jooj! sam daj...

jedna ljepa cura iz novog zagreba! misem tu!

ako ne zelis stradat nemoj tu klikat(ma sala)...na vlastitu odgovornost!

ah bogac jedan...lik slusa jebacku ziku! cmon ekipa!

jao...jedna mala ustasa...

jedna napushena puca from class i njena ekipa

gučči...not fake...jedna đevojka koju znam sa zlarina! malo smo si glupi danas(iz njenih usta)....

leja...lea...jeja...ma kaj ja znam! pogledaj...veri zanimljiv blogonja

tinche! jejina seka...plavusha u dusi!

tri cure koe znam s ribnjaka! opiceno do jaja! posjetite ljudovi!

the facer n kuler vUzEm!!!

pimpek jedan mali...znam ga from school tj.polovicno od tud=) a polovicno s ribnjaka...inđoj vit roko

i agen efka i njena frendica sara!!! ajmo...tri,štiri...zdaj!!!

pavleeeeeeee!!! one ludjak from my school,tj vise ga nema...napustio nas je samo tako...dobro,dobro...

eLla!!! one girl koju znam from karlovac-hipi,homo,gene! totalno cilanje...chill out

zUgA!!! jedan opicenjak! inace dobro peva...

GRGA...mali grga...frend s kvarta,e...zakon likson!!!

farkash...apostol,yea right,ak je on apostol ja sam pametna(oke,losa usporedba) ajd..sam pogledajte,shvatit cete sami!
OVE BAS NEZNAM DOBRO AL IMAJU KOOL BLOGONJE:

kelava stariji...buraz od frenda u skoli...lik bolesnog uma...

utorak, 01.05.2007.

barbie is a bithc

olalala...eo povratak mene! da,sta god vi rekli vratila se iz mrtvih! burninmad necete vi tako lako zaustaviti sotonu! no,no...ovak eo
prije nekih cuku vremena sam se vratila od rebe i makar mi je ovo prvi post sve cu vam napisat! SVE!!! najprije smo napravile reba i ja cokoladni likerparty malo prije nek su dosle lucija i eva...
gledale smo ruby,ruby na you tubeu i neakvu reheb ilitiga jigibau,kai ja znam...
onda sam ja stisnula burek(tj.otipkala da nebi bilo da sam perverzna...)pa smo nasle neakve gej pjesme od barbie i spuzve bob... e,LOM!!! veoma good! tak smo se malo otisle prosetat do sedmice(neki znaju kai je to,e vis a neki neznaju(bwahahahahaha) i tam smo si ljepo zakurile vatricu spalile mrave plesale i derale gunse,briem da smo se cule skroz do kvatrica...
kad smo se vratile doma narucile smo picu(jestivu)njami i isle smo gledat the dark...neki glup,nelogican hororac...al smo bar pukle od smjeha,malo smo igrale uno...e sad gre najbolji dio! otide lucija na vece i nema nje kojih dobrih 10-ak min...nut e,kad je ona izasla van...nemogu vam to rjecima uopce opisat al ce bit slikica na rebinom i evinom blogu! stavila si je majicu s britelicama ko minjak,neakvu kosulju a na nogama neakve (bez uvrede) odvratne cipele na petu...tam nam je pesala a mi smo se svi valjali po podu,al fakat! nismo mogle do daha doc! roflroflrofl
onda smo eva i ja izasle van zapalit si cik u majicama na britelice i boksericama,tam smo se poredale na trotoar(na glavnu cestu u 2 ujutro) i stoprirale...plesale smo po glavnoj cesti i umirale...
pa smo zvale gro ljudi u pol 3 da ih probudimo i javili su se samo njih dvoe! lol!!!ludjbg
neda mi se vise pisat,ugl,ujutro nas je eva sve probudila zvukovima parenja i ispastanja glasova ko uzivanju u orgazmu...
ae salute,btw.neojte komentirat blog,neam ga sad zivaca skroz sredit!
poosov svimamahkiss



| Komentari (63) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.