***slikice***


Image Hosted by ImageShack.us

°swadba liwno° ...heh..trebala sam imat crnu...al sam se zajebala...heh...ludlud





Image Hosted by ImageShack.us

***ja u nowom izdanju....with new zurka***

Image Hosted by ImageShack.us

***moja kjut wonchica***

Image Hosted by ImageShack.us

***majne weky***

Image Hosted by ImageShack.us

***wanesa NA....hmmmm....inače je na dominikuxD***

Image Hosted by ImageShack.us

***ja***


Image Hosted by ImageShack.us

***sexy seka***


rttetres
***sexy sekice***


Image Hosted by ImageShack.us

***ja & ivančica***


Image Hosted by ImageShack.us

***moja sexy krejzi bošnjica***nut


Image Hosted by ImageShack.us

***ja in osijek***


Image Hosted by ImageShack.us

***tonkica*ja*lucijica***


Image Hosted by ImageShack.us

***ja & lucijica***


Image Hosted by ImageShack.us

***hella & teica-moje dvije ludache***


Image Hosted by ImageShack.us

***tonka & lucija...dve sexache***


Image Hosted by ImageShack.us

***bošnjica & nataška...što ću ja bez tih krejzi ženski....***


Image Hosted by ImageShack.us

***bošnjica & ja***


Image Hosted by ImageShack.us

***moja kikica***


Image Hosted by ImageShack.us

***sexy lucija***


Image Hosted by ImageShack.us

***tinčica...on my roćkas in school...hmmm...***


Image Hosted by ImageShack.us

***moja valentinica & ja***


Image Hosted by ImageShack.us

***bošnjica & teica***


Image Hosted by ImageShack.us

***ja & ivančica***


Image Hosted by ImageShack.us

***prco & teica***


Image Hosted by ImageShack.us

***ahel & ja***


Image Hosted by ImageShack.us

***prco & bošnjica***


Image Hosted by ImageShack.us

***betić & ančica***


Image Hosted by ImageShack.us

***andrea & anita***


Image Hosted by ImageShack.us

***hella & betić***


Image Hosted by ImageShack.us

***patricija & babsy***


Image Hosted by ImageShack.us

***betić*tinčica*tonka*hella***


Image Hosted by ImageShack.us

***karlić & nataška***


Image Hosted by ImageShack.us

***ja & ančica***


Image Hosted by ImageShack.us

***tonkica & lucija***


Image Hosted by ImageShack.us

***bošnjica....sjećaš li se ovoga...***


Image Hosted by ImageShack.us

***pušća & ja***


Image Hosted by ImageShack.us

***boysi***


Image Hosted by ImageShack.us

***a di nam se izgubila tonkica među tim boysima***


Image Hosted by ImageShack.us

***prco & ja***


Image Hosted by ImageShack.us

***tonkica*ahel*ja***


Image Hosted by ImageShack.us

***ančica & ivančica***


Image Hosted by ImageShack.us

***lucija & teica***


Image Hosted by ImageShack.us

***ivančica&ja***


Image Hosted by ImageShack.us

***kiki***


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

***sexy bombončići***


Image Hosted by ImageShack.us

***moje sexy...krejzi...slatke...kokache***


Image Hosted by ImageShack.us


........kissach.............


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


***ova slika(gore)...hmmm...živa istina...moja uspomena na najbolje ljeto u životu***


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



...iskoristi moje mane
sutra pričaj na sve strane
da ovakvu nisi imao
neka čuje, neka sazna
to neka mu bude kazna
što se sa mnom samo igrao
neka čuje, neka tuguje...


Image Hosted by ImageShack.us



...na ovom svijetu djevojke nema
koja se nikada primila nije
na glupe laži nekog kretena
zbog koga suze danima lije...


Image Hosted by ImageShack.us



...poludela, za jedan dan
pa ga od tada noću sanjam vrlo često
poludela, al' dobro sam
i u grudima mu čuvam jedno mjesto...


Image Hosted by ImageShack.us



...kap konjaka
tango u dva koraka
pogledaj, noć je za ljubav
ne kvari mi slavlje...


Image Hosted by ImageShack.us



...ljubim tvoje oko plavo
sve bih tebi dala, sunce moje malo
ti si sve to što bih htjela
ja sam tvoja mala djevojka sa sela...


Image Hosted by ImageShack.us



...tražio si sve, sve sam ti dala
tebi reći ne nikad nisam znala
čitav moj si svijet
za druge neću da znam...



Image Hosted by ImageShack.us



...točno je da sam sebična
ponekad možda obična
ali za jedno priznaj mi
bila sam ti odlična...


Image Hosted by ImageShack.us





































































































































































< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Lipanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPic

KomeNti ..on/ofF

....ovo sam vam ja....

...ovo je blogich..jedne
male opasne krejzi Ivane...
Good fun...



Image Hosted by ImageShack.us



*moje ime...Ivana
*prezime...uh...ne sjećam se...(koji me poznaju...znaju ga...)
*rođena....uh..davne 1993...točnije 31.05.
*slušam...sve živo...osim metala...najviše narodnjake
*svijet gledam...plavim okicama
*volim najviše...jednog crnog dečeca
*živim u jastrebarskom
*ostalo ćete saznati u mom daljnjem pisanju na blogu*
*kisssex svima i veliki pozzzz*
*thumbupcerekdead*


*voljam*:

-sebeeeeee
-Pitomaču
-prijatelje
-obitelj
-seku Buciku(Anitu)
-ljeto
-dečece(najviše crne)
-čokoladu
-svog peseka
-Galaxy
-izlaske
-pajkiti
-baritibelj
-imati lepoga dečeca pored sebe
-smijeh
-popiti "malo"
-narodnjake
-zapalit si koju
-dobar guz lijepog dečkića
-lijenost
-dom na Gredi


Image Hosted by ImageShack.us

***koka spremna za izlazak***


*ne voljam*:

-dosadu
-učiti
-kišu
-ogovaranje
-dvoličnost
-svađu
dead


…sjećam se ljeta kad sam te upoznala…
…ljeta kada sam bila još klinka mala…
…nisam vjerovala da postoji ljubav prava…
…pokraj tebe moja pamet bila je plava…
…zaveo si me…
…zaludio si me…
…ta tamna kosa……te smeđe oči…
…voljela sam ih, i još ih volim, kao mjesečar noći…
… moj si dan…moj si sat…moja si minuta…
…bez tebe moje srce ne može da lupa…
…ti si bio moj princ…kad sam bila mala samo tebe sam htjela…
….poput deserta tebe bi pojela…
…ti si bio, a i još uvijek si, moja čokolada…
…jedan tren bio je dovoljan da te zavolim…
…a još i danas…ne mogu a i ne želim da te prebolim…
…srećo moja mala…voli te jedna zaljubljena budala…

Image Hosted by ImageShack.us


...znam da me pamtiš nešto mi kaže,
znam da me sanjaš srce ne laže
i da si sretan to varaš sebe,
znam da me voliš kao i ja tebe!:)...



Image Hosted by ImageShack.us



...nikad ne vjeruj njegovu blistavu pogledu,
jer je to samo sunčeva svjetlost koja probija
šupljinu u njegovoj glavi...rofl



Image Hosted by ImageShack.us


...ti imaš nešto lijepo,
šarmantno, uzvišeno,
jedinstveno, nešto što
drugi nemaju i ne mogu imati,
ti imaš MENE!!...nut


Image Hosted by ImageShack.us



...kad si tužan i kad misliš da si nitko i ništa,
imam jedan savjet za tebe:
uzmi jedan veliki kondom i
navuci ga na glavu ...
NEKA DRUGI VIDE DA SI I TI NEKI KURAC !!!....


Image Hosted by ImageShack.us



...sex is like Nokia
(connecting people),
like Nike (just do it),
like Pepsi (ask for more)
and like Samsung
(everyone is invited)...


Image Hosted by ImageShack.us



...99,9 posto muškaraca
u svijetu su nezadovoljni
sexualnim životom, ma
nemogu ni ja svugdje biti...




Image Hosted by ImageShack.us



...možda nisu uvijek pored tebe,
možda ih ne viđaš često,
možda imaju probleme svoje,
bitno je samo da znaš da te vole,
i da prijatelji uvijek postoje!!!...



Image Hosted by ImageShack.us



...bezbroj puta su me slomile tuge,
bezbroj puta sam ljubila druge,
ali samo jednom sam iskreno voljela
i samo jednom me je istina zaboljela...



Image Hosted by ImageShack.us



...škola je kao kurva,
nitko ju ne voli,
a svi ulaze u nju!...



Image Hosted by ImageShack.us



...s jednim malim sam na 50%.
(ja bi, on nebi)...



Image Hosted by ImageShack.us



...živi svaki dan života kao
da ti je zadnji, jednom ćeš
biti u pravu!...



Image Hosted by ImageShack.us



...grudnjak
je najdemokratičniji
dio slobode....
on potiskuje velike,
podiže male,
a masu drži na okupu....




Image Hosted by ImageShack.us



...hej ljepotice moje prijateljice,
gdje su naši snovi ostali,
hej sve smo mi kao ptice selice,
svaka svome jugu odleti...


Image Hosted by ImageShack.us



...anđele, jesi li sam
tko mi te krade da znam
bez tebe ja propadam
propadam dan po dan....



Image Hosted by ImageShack.us



...pijem bambus i baš mi je fino
malo kole, dve trećine crno vino
ima Boga, ma znala sam da postoji
nikog više nemam piće da mi broji...

Image Hosted by ImageShack.us



...glavobololja od vina, a nigde aspirina,
sinoć bila sam sa tobom pijana,
na podu posteljina, u sobi punoj dima,
slika poznata to je prevara...


Image Hosted by ImageShack.us



...pamtit ću dok živim oči plave boje
te su oči nekad bile ogledalo moje
što posluša srce moja ludo glavo
zbog njega mi cijeli život obojen u plavo...



Image Hosted by ImageShack.us



...sve se mijenja...
sve se mijenja, ničeg nema,
al' ljudi još su tu
malo nade, puno riječi,
a smijeha niotkud
hoće li još koji put školska
zvona zvoniti
staro dobro društvo okupiti
samo slike iz albuma
i poneki glas

sve se mijenja, djeca šute,
a starci pričaju
sve se vidi, sve se čuje, a svijet se pravi lud
hoće li još koji put školska
zvona zvoniti
staro dobro društvo okupiti
samo slike iz albuma
i poneki glas

da živim sto godina neću
nikad čuti to što želim
sto godina neću nikad
čuti riječi iskrene...


......za bivši 8.a oš klinča.......


Image Hosted by ImageShack.us



...zlatne godine i duge sjene
pomoli se za naše vrijeme
jednu svijeću ljubavi
zapali za mene...



Image Hosted by ImageShack.us



....ko je ta, ko je ta što tebe od mene krade,
ko je ta, što srcu mome gazi zadnje nade,
ko je da je, prokleta je svakom suzom mojom
ko je ta, ko je ta moja lažna kopija...




Image Hosted by ImageShack.us



...because of you
i never stray too far from the sidewalk
because of you
i learned to play on the safe side so
I don't get hurt
because of you
i try my hardest just to forget everything
because of you
i don't know how to let anyone else in
because of you
I'm ashamed of my life because
it's empty
because of you
i am afraid...



Image Hosted by ImageShack.us



...stigla mi je poruka anonimno
da sa njenih usana piješ vino
ne bi da vam smetam, da vam držim svjeću
al' da pređem preko svega neću...



Image Hosted by ImageShack.us



...nedjelja je prošla, u glavi mi još tvoje riječi
nisi dobrodošla, zar se tako ljubav liječi
ne igraj se sa mnom, nemam ja strpljenja
žena kad poludi tada sve se mijenja...



Image Hosted by ImageShack.us



...gle je, zar je nije sram
svi pričaju, to je ta
što je poljupce im izbrojala
i ko bijesna psovala
neka kažu bilo šta
sve se, evo, nerviram
ko još sluša gradske priče, jaka stvar...


Image Hosted by ImageShack.us



...jer ja sam lako zaljubljiva
kad volim, volim, za ljubav cijela se dam
i super se osjećam...



Image Hosted by ImageShack.us



...moje su oči plavo ledene, plavo ledene
a usne vatrene
ti voliš moje lice anđela, lice anđela
i ruke đavola...


Image Hosted by ImageShack.us



...vezala me tuga svojim koncima
tražila sam ljubav na krivim mjestima
što samoća čini ja najbolje znam
čovjek nije rođen da bi bio sam
zarobi me svojim usnama
i ne daj mi da potonem do dna...



Image Hosted by ImageShack.us



...al' volim te u inat ljudima
jer trebam te k'o zrak u grudima
i ne dam te zauvijek bit ću tu
za tebe znaj u dobru i u zlu...


Image Hosted by ImageShack.us



...još si moj...

oduvijek nas prati glas
da par smo sretniji od svih
i da još jednom rodim se
tebe izabrala bih

i dok neke ljude smeta
što se tako volimo
mi u sjeni ludog svijeta
život mirno živimo
život mirno živimo

Ref.
i još si moj i tvoja ja sam
nek' svi vide sretna da sam
nista ljepše ne postoji

i još svako jutro prvo
za nas pokucam u drvo
da nas nikad ništa ne razdvoji

kada se u srcima
i pred Bogom vežemo
sitnim vezom ljubavi
naše dane vežemo

i dok neke ljude smeta
što se tako volimo
mi u sjeni ludog svijeta
život mirno živimo
život mirno živimo

Ref.
nista ljepše ne postoji

i još svako jutro prvo
za nas pokucam u drvo
da nas nikad ništa ne razdvoji

da nas nikad ništa ne razdvoji



......moja pjesma.....



Image Hosted by ImageShack.us



...rano, rano nebo zemlju ljubi
rano došli dobri ljudi
prijatelji svi, ali nisi ti
ma bar mi priznaj jedno samo
što me muči još odavno
jesi li u srcu svom
sreću nazvao mojim imenom...



Image Hosted by ImageShack.us



...boli stara ljubav kada se u mraku
pored njega budim kao da sam sama
boli, boli to pa mu kažem idi
da na miru žalim i sanjam o nama...



Image Hosted by ImageShack.us
















































































srijeda, 24.09.2008.

....NAJVEĆI POZZZZ SUSEDU I SEKIIIIIIIIIIIIICIIIIIIII....

...evo sused da ne veliš da te ne spominjem....pa da te i ja sad malo spomenem....da...ono za nemeta...ja sam misla s onimm reć da je on lep dečkooooooooo.....mislim sused ono...kak nisi skužil....dddddd....ufffffffff.....da......ono....e pa evo sad onda....VELIKI POZDRAV SUSEDU S GREDE.......I SEKI ANITI S GREDE.....OJEEEEEEEE....ŽIVJELA GREDA...............pussssssssseeeeeeek



| komentiraj! (4) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.