KAD U ZADAR KRENEM JAAA, la lal lalala laaa - kreativnost je jedini spas - Blog.hr

kreativnost je jedini spas

nedjelja, 26.06.2005.

KAD U ZADAR KRENEM JAAA, la lal lalala laaa

OLA! evo mene, e je, znan da ste mislili da ste me se riješili na tri tjedna kad ono šipak!
ma samo svratih u svoju pečinu večeras jer mi je sutra dodjela svjedodžbi pa se moran pojavit.
Inače san stalno u Zadru, život gura, grad je legenda, ljudi također, samo je masu šteta šta neman baš slobodnog vrimena, a i nije to to kad nema prave ekipe! Međutim zato me svakodnevno uveseljava ritam onog ludog grada Zadra, šta reć o gradu koji je leglo ANTE GOTOVINA-HEROJ plakata, a na drugu stranu neponovljivih grafita tipa :"BUCI BUCI BANANA!", "WIMBELDONSKA TRAVA JE ZAKON", "DOLE DROGA, ŽIVILI ĆEVAPI", "ZAPALI ŽENU U PEĆI GORENJE" ili pak onaj mojoj sekici najdrtaži "I PROLIV JE SRANJE".... ludlo!
Međutim šta me jako izluđuje je stupanj normalnosti na koji mi se život navuka, sve propisno, ustajanje u 9 najkasnije, doručak, učenje, roza majca i gumica na zeku, ne isparane gaće, 4 sata priprema, učenje, večera, gledanje televizije sa family, prislušavanje 5 pisama crassovaca konstantno iz početka (POŠTO MI EMIL NIJE DONIJA NOVI CD!!!!!) i spavanje najkasnije u ponoć.... i tako ponovo svaki dan, sa upadima tipa razgovori od uru vrimena with my darling na telefonu, ručak u menzi sa sistericom, kava od 3 ure trajanja, traženje zakrpa za gaće koje su ponovo isparane, buljenje u Mars Pickeringovom metodom, hehehe, itd.
uglavnom da skratim ovo smeće,fali mi akcija
ekipa
Krešo
punk
NOVI CD OD CRASSOVACA!
astronomija
ne učenje
more (NEMOŠ VIROVAT!)
koncerti
šišanje
i tako....
;) ali da san mogla birat grad u kojem bi mi sve to falilo, opet bi izabrala Zadar... IT ROCKS!
pozdrav zmijoljupci............Z YA POSLIJE PRIJEMNIH, OLE!

- 21:08 - Komentari (5) - Isprintaj - #

adopt your own virtual pet!