ponedjeljak, 03.10.2011.

21. dan / nešto jestivo i novo

Napravila sam džem od aronije i kupine!

Malo drukčije no što sam do sada objavljivala, ali i ovo je moj kreativni uradak. Kako sam pročešljala sve kuharice koje imam i sve internetske stranice za koje znam i ne znam u potrazi za dobrim receptom za džem od aronije, nigdje nisam nalazila točne upute. Kako to obično ide, cijelo vrijeme me intuicija vodila kako bi kombinacija s kupinama morala biti dobra! Taj mali glasić u meni je postao toliko glasan da sam odustala od potrage i upustila se u kreiranje recepta. Istina, sad već ima nekoliko tjedana otkako sam ga napravila, ali pomislih, pa i to je kreativna ideja! Neka nađe svoje mjesto pod suncem u "Kreativnom trenutku"! I eto, đem je skuhan, staklenke su napunjene, označene i čekaju da se arome povežu. A onda u zimi kad se zaželimo ljeta otvori ćemo staklenku ovog kreativnog trenutka i uživati ljeto!







P.S. Ona probna teglica, od ostataka na dnu lonca u kojem se kuhalo naprosto je nestala!!! Sad jedva čekam zimu! wink

P.S.S. Kako smatram da u životu treba darivati - onda ćeš jedino nešto od života i dobiti, ja darujem i kreativni recept:
recept za džem od aronije i kupine

- 12:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #