optimistćno-kreativni dnevnik

petak, 23.02.2007.

Honey I'm home...kek

Pozdraf ljudovi iako je proslo dugo vremena od mog zadnjeg posta znajte da me jos uvijek hvata inspiracija da budem kreativan...
nemam baš o cemu pisati pa cu sad vjerojatno nesto izreci

A SAD moje najdraže

JESTE LI ZNALI:

*23% od svih grešaka na fotokopirnim aparatima otpada na one uzrokovane pokušajima ljudi da sjednu na njih i naprave fotokopije svojih stražnjica?

*više od 50% ljudi na zemaljskoj kugli nije nikad uputilo ili primilo
telefonski poziv?

*štakori i konji ne mogu povraćati?

* kažu da je najkompliciranija rečenica za izgovoriti na engleskom
jeziku baš ova: "Sixth sick sheik's sixth sheep's sick"?

* ako kihnete prejako, možete slomiti rebro? Ako, pak, pokušate
zatomiti kihanje stisnuvši nosnice prstima, možete izazvati puknuće
krvne žile u glavi ili vratu i umrijeti. Pokušate li nasilno držati oči
otvorenima, one će ispasti iz duplji.

* Englezi kažu "Bless you" kada kihneš, jer kada kihneš, srce ti zastane na jednu milisekundu?

*da je prvi prodani predmet sa bar-kod oznakom bio paketić žvakaćih guma ne tako davne 1974 godine.

*Okus hrane osjetimo tek kad se pomiješa sa slinom. Osim na jeziku, osjeti se nalaze i na obrazima.

Eto to bi bilo to nadam se da ste uzivali pozz



BTW OD SAD IMA NOVA PJESMA

23.02.2007. u 19:35 • 30 KomentaraPrint#

nedjelja, 04.02.2007.

evo me opet (napokon)

Alo ljudi nakon dugog vremena sam se vratio i zelio bih da mi svi kazete jedno... SRETAN ROĐENDAN (meni naravno) al to nije moja danasnja tema

Moja tema jest Astrologija (gatanja,kugle...)

Astrologija se bavi proučavanjem simboličkog utjecaja položaja i kretanja nebeskih tijela na zbivanja na Zemlji, te čovjekovu osobnost i sudbinu. Ali to je sve bullshit

jedino pametno kaj je crkva dosad napravila je to sto je odbacila astrologe i njihova vjerovanja.

Ja fakat ne kuzim kak netko more vjerovat da mu je zvijezda rekla da bu sutra pare dobil.
uglavnom ako ocete vjerujte ako necete imate moju podrsku

04.02.2007. u 11:11 • 23 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

ovaj blog gleda kroz oći jednog mladića koji ga u svoje slobodno vrijeme piše i ispunjava srećom i radošću.



free web counter

free web counter



Linkovi

Blog.hr
grobenski
pepa
erša
tonka
Q-zel iliti kuzel
simona
Barica
...gal
truli jezik

nešto o meni

Zovem se: Matija
rođen sam: u bolnici 4.2.1993
živim: dobro u koprivnici
volim: sebe (heh) i sve ostalo osim kelja i zdravke mikaric (bljak)
ne volim: ljude koji ne vole mene,
slušam: AC/DC, Sex Pistols, Beatles, Velvete, Nick Cave, Joy division, Fugazi...
NE SLUŠAM!!!: Gunse, green day, tokio hotel, narodnjake I.T.D


moja fotografija iz loseg kuta (vidi dolje)





mjuza