Dekoracije od tikvi

27.10.2012. u 19:18

Obzirom da volim raditi razne dekoracije od sezonskih biljaka i ukrašavati te dekorirati u kući i okolo kuće pa evo jedna moja kreacija sa tikvicama koje volim inače u raznim bojama i oblicima te pogotovo što ih sama uzgojim još su mi draže.

Evo i po koji detalj izrade.

Tikvice treba odrezati odozgor te izdubiti sjemenke. Umetnuti pvc čašu u koju ćemo staviti vode za cvijeće kako bi što dulje ostalo svježe i na životu.



Umetnuti razno cvijeće i biljke - naravno kod mene je sve sezonsko što sam pronašla u vrtu.



I evo jedne pojedinačne, ova mi je bila najdraža od tikvice koja se zove "Sweet dumpling", vrlo ukusna za jelo, a i lijepa i dekorativna tako da se sve iskoristi šta ne u jelo ide u dekoraciju.


3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.