Mladi krompiri

30.05.2010. u 20:58

Ovo je nastavak na moj post o sadnji krompira u vrečama, danas sam pobrala sve što je bilo, a bilo je dosta, berba je bila uspješna i preporučujem svima koji nemaju prostora za sadnju veće količine krompira da se ovako mogu sasvim lijepi mladi krompiri uzgojiti......naravno, ovo sam radila prvi puta i za mene je to bio eksperiment, ali evo mogu reći uspješno je završila ova moja priča o mladim krompirima, o ukusu istih neću ni da raspravljam jer su bili prefini za papati....nema se tu šta više pričati...

slijede slikice i na kraju jedan mali savjet o guljenju mladih krompira.....







Mlade krompire možemo oguliti tako da trljamo jednoga po jednoga u krupnu sol


Obzirom da mu je ljuska tanka vrlo lako se skida na taj način, brzo je i lakše nego strugati nožem.......



1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.