NAGRADA

19.04.2010. u 11:03



Zahvaljujem ZANA na ovoj nagradi.

Pravila su sljedeća: preuzeti sliku, navesti deset stvari koje vas čine sretnom i nominirati deset blogerica i proslijediti im nagradu.....

ovo su stvari koje me čine sretnom...
-ljubav, sretna sam kad sam zaljubljena, kad volim i kad sam voljena
-zdravlje, sretna sam jer sam zdrava i ljudi koje poznajem
-ručni rad, sretna sam kad mi dođe neka nova ideja pa ju realiziram
-kućni ljubimci, sretna sam jer uz njih nikada nisam sama
-cvijeće, sreća kad ih uzgajam i gledam kako napreduje
-priroda, sretni samo jer ju imamo, volim šetnje šumom, čisti zrak...
-internet, sretna sam na takvom načinu komunikacije, učenja...
-učenje, sretna sam kad naučim neku novu vještinu vezenja, pletenja ili nešto drugo...
-ljetovanje, sretna sam kad se napokon malo odmorim od svega...
-nagrade, sretna sam kad ih dobijem, a još sam sretnija što ću ih sada dodijeliti sljedećim blogericama:

SASVIM SLUČAJNO
NENA
LORNA
JUBISTACHA
KADINELA
KIKE
MALI VELIKI SVIJET
PJ-NAVARRO
JANUARKIN SVET
PLETENJE-KNITTING

drage blogerice, preuzmite svoje nagrade, zaslužile ste....veliki pozdrav od mene.

4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.