NEŠTO STARO-NEŠTO NOVO

18.03.2010. u 18:45

Vrijeme je da od nečega starog a korisnoga napravimo nešto novo što će nam poslužiti.....dolazi proljeće i svi nekako već kupujemo razne žardinjerice za naše cvjetiće....moj prijedlog je ovaj: od stare tulije koja je za otpad napraviti nešto sasvim novo i što je najvažnije nešto što će služiti svrsi.....



bilo šta da nađemo od tih starih stvari mislim da je bitno očistiti od prašine....ipak su to stare i zaboravljene stvari koje godinama ničemu ne služe.....



bijelu sam koristila kao temeljnu boju, naravno u sprayu jer mi je tako lakše i brže ....



koristila sam uzorak sa salvete koju sam ljepila na ljepilo za drvo koje je razrjeđeno sa vodom.....kistom, dio po dio....



na kraju premazano sa lakom, tako je gotova moja žardinjerica



a krasit će ju sedum koji cvate žuto, taman je potjerao nakon ove oštre i duge zime....



ovako će izgledati kad bude cvao, jedva čekam....









1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.