3D KUĆICE

13.04.2009. u 13:53

Malo sam se prisjetila kako sam kad sam bila dosta mlađa radila goblene pa se upustila u izradu sličnoga, samo na neki svoj način jer zašto bi bilo jednostavno kad sve može biti puno kompliciranije,inače nije zanimljivo.....
Izrada križićima ovako izgleda, radi se iglom i koncem za goblene, jedino što konac razdvajam na tri niti jer mi tako izgleda puno ljepše....



za izradu ovih kućica sam upotrebljavala:

* ŠKARE
* IGLU I KONAC ZA GOBLENE
* PANAMA PLATNO
* SELOTEP KOJI JE LJEPLJIV OBOSTRANO
* KARTON




prije svega potrebno je napraviti izgled kućice na platnu, veličina može biti po želji



izrezati iz kartona kao na sljedećoj slici, veličina se mora poklapati sa vezenom kućicom, te spojiti dijelove kartona, neka bude milimetar-dva praznog prostora između spojenih dijelova kartona



omotati karton preklapanjem platna, vrlo jednostavno sa ljepljivom trakom koja je obostrana, neka platno bude nategnuto kad se kućica sklopi da ne "visi"



ovako to izgleda sa prave strane.....



spojiti krajeve iglom i koncem



još samo krov skrojiti po veličini koja odgovara kućici, te naljepiti ljepilom....



nakon toliko rada evo kako kućice izgledaju








IDEJA PLUS: prije stavljanja krova, kućica se može napuniti mirisnim travama: lavanda, ružmarin, ružine latice itd.... ili jednostavno nakapati mirisnog ulja na vatu, staviti unutra i zatvoriti krovom. Tako osim u ljepoti ove ručno rađene kućice može se uživati i u njenom mirisu.

3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.