˙•||™_KrCh_™||•˙

četvrtak, 26.07.2007.

zbogom...

evo ljudi.....samo da vam kazem.......idem na more......wee! kmee.

sretan sam sto idem malo na odmor, vidjeti starog, kupati se.....

tuzan sam sto necu moci biti sa curom, sa marcem......

uglavnom......hvala na komentarima.........

sto se tice svega...

ja sam OK, nije mi nista....proslo me.....pomirio sam se sa time....

borna, sve je OK, ja sam dobro, a i bio je red da se i ti javis.....

pozdrav Andrei, koja samo meni i maji salje puse i pozdrave ...hehe

tomivav, reck, jaco....budite pozdravljeni.....i cijela ekipa



BUDITE MI POZDRAVLJENI

P.S. ovaj put ocu rekord u komentarima........pozz!

26.07.2007. u 16:46 • 54 KomentaraPrint#

utorak, 24.07.2007.

OPĆA OPASNOST;POŽAR

JEBENI POŽAR MAJKU VAM JEBEM

da, evo dobro ste procitali, jebeni pozar......uglavnom, da pocnem:

doruckujem, pijem kavu, kad cujem mob da zvoni; javim se; zove me baka, sva uspanicarena, kaze pa tebi je pozar u ulici, kod mrkija (dva prazna placa koja stoje i sluze za odlagaliste odbacenih gradbenih potrepstina, izmedu mene i susjeda) ja ono uh jebote, izletim van, kad ono selske babe moje komsinice, se hvataju za glavu, gledaju jebeni pozar, a ja u kuci, zatvorenih prozora i vrata, gledam tv, spasavam se od vrucine. one nisu mene zvali, a dobro znaju da sam cijelo vrijeme doma, svaki dan.....kad sam izletio van, gledam ja njih blijedo, one vicu, gle pozar, ja ono beknio u njih, VAU POZAR

onda sam doletio kod susjeda koji je pokusavao otvoriti hidrant prijeko, spojio sam crijevo, ali on nije mogao otvoriti hidrant, jer je grad valpovo stavilo nove kljuceve, a nikoga nije obavjestilo.......i tako se onda upalila sirena za pozar, pristigli vatrogasci i onda smo spojili sve cijevine, i oni su poceli gasiti vatru, moram spomenuti da je vjetar puhao u smjeeru prema mojoj kuci.

ja sam sa nasim slaufom za zalijevanje cvijeca, poceo gasiti nasu stranu mede dvorista.....sav sam bio u dimu, oci me peku, prsa su mi izgorjela, kosa mi smrdi nakon sto sam tri puta samponirao....sad sjedim za kompom, brijem na tehnjaru, pokusavam se opustiti....

vatra je bila ugasena nakon dva sata crpljenja vode iz hidranta, cisterne vatrogasne, i moje pipe.......

posljedice su katastrofalne.......mrkijev plac i sve silne grede su ssve u pepelu, trave vise nema, samo zeljezo i pepel crni.......kod mene nije nista bolje, sve moje vocke su izgorile, osusile se, dvije vrbe na kraju dvorista su osusene od vatre, cak se telefonska zica koja se drzi izmedu markoviceve i moje kuce na krovu drzi, otopljena....varta je bila prejaka, jos onaj gadni vjetar koji je puhao......sada baka zove i kaze da je kod nje u dvoristu pepel koji je vjetar nosio.........

pametni mrki je bio kontaktiran ali je reko da ga boli sto je pozar...citiram: "Ma nema veze, briga mene za to..." da, ljudi, to su cinjenice.......prestrasno..........ja nemogu doci k sebi, nemogu shvatiti da su mi sve vocke otisle.....trava je potpuno suha, izgorila.......sve je ravno, crno, samo pokoji kotac bode u oci u te pustosi.......za ne povjerovat.......


ja sam izasao sav crn, garav od zari, ispecen, samo da napomenem da sam u hlacam isao gasiti pozar, nisam ni majicu neku stigao obuci........a moglo je i biti gore.....skoro da mi je kuca uhvatila gorjeti...to je samo 5 metara od krajnje granice na kojoj je vatra bila ugasena od moje strane..............nemam rijeci.......takav nemar, ostaviti to sve u centru ladimirevaca da sam o stoji........i moram spomenuti pametnjakovica LACA koji se dovukao kad je pozar netom ugasen, pamentan u cipelicama dosao i krocio u sav taj garez, boze pomozi, i da bi rekao....dobar ste posao decki, vi, obavili.....da sam znao, pivo bi vam donio.....ja samo sto ga nisam poslao..........

eto sada otrilike zbrajam stetu, koja je nastala........vocke......trava, cvijece, drvece....okolina, pa ciscenje......voda....

katastrofa, zato vas molim, molim da ne bacate cikove od cigareta, da ne oalite vatru vani, da ne bacate upaljace koji imaju pkina u sebi jos, i nikako boce, niti razbijene.....jer to sve izaziva pozar.......

HVALA BOGU STO JE GOTOVO, MOGLO JE I BITI GORE........

samo cu to reci.......e sada sto cu ja i moj tata sa svime tim.........a nista, vidjet cemo....murja je bila, dali smo svi izjave........

evo neke fotke, snimljeno nakon gasenja:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


uglavnom, to je to........

24.07.2007. u 16:10 • 28 KomentaraPrint#

subota, 21.07.2007.

no_name

et, neznam kako da naslovim ovaj post. neda mi se razmisljat.namcor

uglavnom jucer bilo super. dosla mi cura sa mamom...ja ono VAUUUU smijeh jedva sam cekao da ju vidim, i ja tenkre izadem van bez majice, ruzan, neobrijan.....ajme bilo mi bed....a ona tako slatka, taako kjut u onoj kosulji, hlacama i cipelama......ajme.......to je kao za praksu....a tako mi je bila prelijepa......greedycerekcerekcerek

kasnije sam zaspao i onda sam dosao na bus i otisao u OSwink

joj, jucer je billo ludo u parku....bio sam gladan ali nea veze. lolrofl

vlado nas pocastio slaadoledom...party..on se lijepo oporavlja, malo se kruzo po parku, skocio je i napravio je rock i boardslide misli...uglavnom..thumbup

nama se bas i nije dalo vozit po sunjari pa smo osli do trgovine, nazderali se..njami...a bilo je provala.......moram spomenuti jacu...ajme....lud

prekoputa nas prolazi neka zenska i pozdravlja jacu. ok, pozdravi i on nju, i gleda u nju kad nas neka zenska zaobide i jaco netom sto nas je ta zenska zaobisla(nije ju skuzio) kaze na sav glas, "u koja dobra zenska" a nas 4tboro gotovi, a on gleda blijedo u nas....ajme koji blamaz......isuse...... roflroflrofl

kada sam dosao doma.....nista oprao dupe i kosu, i legao...tako me stomak bolio.....ajme....pricao sa curom...prestao me stomak...pa nisam mogao zaspat...i tak.......

a sada idem nesto jesti jer nisam nista jeo a gladan sam...jako...a vi uzivajte!

moram pozdraviti:
svoju dragu curu......jedva cekam ponedjeljak.......mouthwash
martina koji nije isao u OS>>moze ti biti jako krivo
andreu koja pozdravlja maju i mene (samo nas dvoje)
jacu, recka, tomivava, tomislava, filku.....ekipa ludi ste......
i sve ostale koje nisam nabrojao.......

21.07.2007. u 13:39 • 41 KomentaraPrint#

srijeda, 18.07.2007.

evo, kao prvo zelim se svima zahvaliti na puno komentara.....rolleyesrolleyesrolleyesrolleyes

ono....napisi post, a nema nikoga....joj.....bang

eto, sada ubijam vrijeme, kontam si da pogledam jos neki skate video, ali necu, idem malo spamat po blogovima.

cekam da dode dva sata da marac dode kod mene i da onda skacem stepenice iza kod mene, neznam.......idemo na kupanje u bizovac, pa cemo tamo malo snimat....

naime, poceli smo raditi na novom videu, pa skupljamo material....nevjerujem da ce bit gotov do zime, ali trudimo se...tek smo poceli...hehe......a bit ce valjda nesto.....

eto, ajd idem ja, neda mi se vise pisat.....

e da, moram vam se pohvaliti da za 8 dana idem na more......jupiii.....
jedva cekam, i tamo cu snimat valjda neam pojma oce li marac moci samnom ici, ako mi stari uspije pronaci jos jedan lezaj za njega, a ima tu jos puno posla......neznam,ali znam da ce mi biti dosadno tamo jer ono necemo zajedno skejtat....ici van......a jebiga......da bar on samnom ide ako neude nitko....jebote......

i da......23. ovog mjeseca je mojoj dragoj curi i meni godinu dana veze.......jebote.....kako je to proslo....a nije mi zao ni jedno trenutka....kad smo se svadali, mirili....uzivali...a bilo je lijepo, jos uvijek je, i bit ce.......

joj, kako ce bit ludo tog 23. kontam....

ajd idem sada stvarno i vi mi pstavite puno komentara i uzivajte na ovim paklenim vrucinama.....ajd pozz!

18.07.2007. u 12:00 • 79 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 16.07.2007.

napokon

a da je i to stiglo.......napokon mi je lega dosao.....a sad ce biti ludo.....hehe...napokon, sad ga moram izljubiti kad ga vidim....hahaha, sala.....nemam gej osobnosti.....sala..

uglavnom, jucer bi odlican dan, samo malo jeziv.....

digao sam se u pet ujutro, isao sa mamom na posao.....kad smo stigli, pomogao sam joj u kuhinji oko dorucka, popio kavu i krenuo pred jacu/jasmina. kad smo se nalsi odma smo se bacili na posao. odma da dovrsimo taj grafit. nismo ni 5 minut crtali kad nas spazi cuvar....mi se pokupimo i u jednom prolazu kontamo da tamo napravimo neku malu bombicu...a kad se pojavi taj isti jebeni cuvar, mi ono, krenemo...kaze on stavite...jebote, mi se usrali.....onda nas je odveo u kazaliste, na neku kao portu i rekao da izvadimo sve stvari iz torbe.....mi ono izvadili sve...kaze, za osobne stvari me nije briga, ali mi sprejeve dajte....i jaco je moram dati svoje dvije doze...jedan veliki silver, u kojem je bilo jos pola boje, a drugu ljubicastu, koja je bila pri kraju, ali dovoljno za jednu bombicu jos....

jebiga, dali sprejeve, kaze on, samnom necete imati problema.....nikad se nismo vidjeli, nepoznamo se.......samo mi nemojte na kazaliste crtat.......kaze lik, voli grafite....

mi ok, otisli.....svi sretni....samo steta doza...bilo dosta spreja unutri...ad vidi cijenu velikog silvera, 69kn...kontam da ce mu biti zao, i da ce shvatit da to volimo...jel toliko para dat za sprej.......ono.........

uglavnom, onda smo otisli na trg i cekali sat i pol vremena da se otvor mekdonalds da odemo nesto pojest....ajeli se mi, ja pocastio, preasio 40kn, svako pojeo 3 hamburgera i mali sprajt......

onda do parka, amlo se zajebavali, sprdali, snimali smo......za moj skate video koji cu radit....a sad skupljam material.........

i tako......

danas bio ujutro kod bake, kupio sljive...tak.....dosao doma, nazvo marca......i nista drugo....sad cekam rucak, torteline....hehehe.....obozavam ih....eto,ajd idem ja.....pozz sve koje me poznaju.......a i one druge......

16.07.2007. u 14:32 • 3 KomentaraPrint#

četvrtak, 12.07.2007.

aaah

heh. super. blah.....neda mi se bas isat, ali ajd, eto vam ga. :)

uglavnom, da pocnem. moram vam se pohvaliti da sutra idem po osobnu iskaznicu, na kojoj cu imat groznu sliku u grozan vlastorucni potpis.rolleyesrolleyesrolleyes
a jebiga, kad budem imao viska 100 kuna, napravit cu novu....hehehe, za nekoliko mjesecinamcor poceo sam opet igrati ogame....a vec mi dosadilo, recikiro nekog tipa i sta da radim visezijev......ajd da neserem tumač, sad cu ozbiljno pocet pisat.smijeh

zvao sam legu marca jucer navecer oko 1 i nesto. pa di si ti meni? sta se ne javis? boKte, ja evo tu jedva stignem zivit.....a on meni pocne: pa kuis ni ja nemam vremena....pola dana spava, onda doruckuje, pa idu fotkat, pa jede, pa onda ide na kupanje, pa navecer izadu van, pa onda naruci pizzi po 55kneek, jebote, kaze jedva pojede dvje trecine. kaze naruci si pizzu, i onda on i cura mu pocnu jesti....on jedva pojede te dvije trecine, a ona ostatak..i onda, kaze, ode se istusirat i ode u krevet kod cure....thumbupnaughtygreedydead i tako on provede svoj dan.
kaze on meni, joj, lega, imam strasnu vijest za tebe.....pa zavlaci...puknucu i onda nakraju kaze da mu je neko zdrpio masku koju sam mu posudio.....bang a ja gotov...big dil neko mu drpio masku...kaze on ma kupit cu ti ja drugu, pa se ispricava....ma reko ajde, svejedno imam jos jednu, nema veze. a lik je lood totalno.od zohara radi zirafu.rofl
i tak, pita on mene kako ja ono, ovo...i tak smo si pricali nekih 10minuta, i kad ja danas pogledam, ono 3kn na racunu eekzalivenburninmad reko jebote vip isusov....20i nest kuna oslo,ali jebe mi se, nije mi zao, nikad mi nije zao kad novce potrosim na frendove. bolje i to nego da ih potrosim na nesto glupo.......uglavnom......

danas sam poceo raditi skinove i web dizajnove. opet. a sta da radim kad nema nost zanimljivo na netu.... RL j bolji!roflcool i spamanje po forumu mi je dosadilo. samo visim na msnu i cekam da naide netko pametan za razgovor. i tako meni proleti moje vrijemeyes
danas sam se ustao iz kreveta oko 11. reko, gladan sam. pa hvala bogu,9 sati nista ne jest.....kontam da idem po kruh, a reko, neda mi se, moram i kosu prat i dupe.....nema sanse,a sta ako nema kruha? ne. naravio sam si 2 postena sendvica, da bilo je kruha od jucer, pozdero (mogu se tako izrazit...) ta dva jebena sendvica, al su bili prokleto dobri! thumbuppartynjami i onda otisao opet oprao zube, i pogodite....sjeo za komp! hahaharofl
i nista, igro ogame, spamo, chatao....i onda mi je dosla mama kuci, opet sam jeo, popio kavu, pa spremao ormar.....namcorrolleyes a netko i to mora. poslije toga mi je dosla moja draga Borna na msn, pa sam malo s njom pricao...i tak, onda sam u meduvremenu, rastavio stari fotic, izvadio lece i blic, ostalo mi jos stoji na stolu u sobi. moram to bacit. i onda se malo s time zajebavao....napravio sam neki elektronicki sklop...bljeskalicu, sve sam spojio sto je potrebno...i sada samo moram neku zicu spojit i to je to!

uglavnom...sada sjedim za komom, starim, trunem......pises ovaj jebeni post, kao ono, neko ce ga procitat....a mozda i hoce, nikad neznassmokinthumbup

sutra se moram probuditi u 7 sati ujutroburninmadbangeekblabla da bi ses premio jadajadajada...moram u valpovo po osobnu, i po fotopapir, poceo sam sa projektom; "Femili Portret" hehe. fotkam baku, mamu, sebe, sad cu i tatu uskoro...obradim te fotke u PSu i spojim sve u jednu...kao jedan veliki portret...femili.....a kontam da cu ja to dobro napraviti...onda samo to isprintam i uramim....ma bit ce odlicno! radim to s razlogom jer nemamo nikakav obuteljski portret......namcorzaliven

eto, da neserem vise...idem! ajde uzivajte i budite mi pozdravljeni;
Martin,Borna,Kasandra,Tea,Sanja,Filip,Jasmin,jadajadajada.....blah. neda mi se sada mislit, iduci puta. bok!

12.07.2007. u 20:05 • 22 KomentaraPrint#

utorak, 10.07.2007.

jebo nebo kad nemogu poletit...

ae...ja sad chillam i slusam connect....a jeeebeni su.....hehe, ajd udjelim vam koji stih od meni najbolje pjesme.............
.............''Možda ne mogu odma' da napravim nešto,pa bi najrađe nest'o.Možda ne znam, kako, gdje smo, na čem' smo,Pa brige ugasim pjesmom!'' .......

i jos jedna............

..................''I dok nebo divno je,meni sivo bit će i bilo je,osjećaj k'o pad sa visine je, al' glavno da se rimuje,jebo bager imam sve riječi koje ruše zidove!'' ...........

........mislim, jeb'o nebo, kad nemogu poletit.......

e pa da pocnem......jucer bilo prejebeno.....kad sam se probudio, malo sam se razbudio, pod tus i odma na komp...opet sam poceo igrat ogame, neznam, valjda sam se zazelio opet zaigrati.....da opet upoznam ljude, zabavim se, nazivciram kad ode flota....uglavnom, ta vremena su bila prejaka....ali to te oduzme na neki nacin...kao i ovaj jebeni internet....zarazis se, to ti je kao zivot pravi, samo sto nije onak ozbiljan..jebe ti se.....ali meni je stalo do tog zivota, jednostavno je preoriginalno......jebote, sta ja pricam gluposti...ajme.....
pridvecer, malo pricao s tatom, onda opet na komp....malo radio dizajnove........za blogove i za web.....jednostavno to obozavam......pa sam radio neku manipulaciju...pa spamao po forumima...moram spomenuti propalitet.........:D
a bilo je dobro. zabavno!
isao do susjede petre na rodendan, dosao tamo, odma razgovor zapoceli ja i damir....popili si pivu, svaki po jednu....majka moja se raspricala o cvijecu...uglavnom...

otisao doma, opet spamao, malo crtao......pojeo, sredio ogame, popio, wc stvari obavio...i krenuo u akciju....joj....
bilo me je strah....ono, mala sredina, pa ako me prepoznaju....al jebiga, proslo je super, mozda vam cak i fotke dam......a nie bitno.....poslo legi poruku, kaze on sretno...isli su van, na pizzu....jebe s enjemu, njemu i butri je dobro.......oni su na moru......svaka cast.....eto tako.....malo pricam.....jadajadajada....

kad sam dosao doma, opet sam jeo, popio si sokic, malo spamao, sredio ogame, malo prico sa svojom cyber djevojkom na msn........otisao spremit, pa u krevet......poslusao par pjesama, i zaspao........

uglavnom, rano sam se digao, jer sam morao ogame...vec sam krenuo...jebote.....i malo spamao, citao blogove.....forume......
i tak..popio si kavicu..........uglavnom......
da pozdravim....pozz Borni,Martinu u njegovoj zesnkoj Mateji, i svima koji su mi ostavili komentare i koji me poznaju.....
one koje nisam spomenuo, neka se zale u mjestu za komentare...pozz!

i vic za kraj.....

Poš'o brod preko Pacifika, al' se nasuk'o na sprud i poton'o. Sve izginulo, ostali samo
Mujo i Sharon Stone. Sharon pukla na Muju i hoće ona da, je l', vode ljubav, što bi rek'o
naš narod.
Kaže Mujo: "Ne mogu, Sharon, prvo se moraš ošišat' na mušku."
Šta će...Sharon se ošiša i opet se počne primicat'' Muji.
Kaže sad Mujo: "Ne mogu još, Sharon, matere mi, moraš se obući k'o muško."
Ode Sharon na olupinu broda i nađe neku odjeću, obuće se k'o pravi frajer.
Kaže sad Mujo: "Haj, reci, ba, da si neko od mojih jarana, reci da si Suljo."
Kaže Sharon: "Đe si, ba, Mujo, šta ima, ha?"
Mujo: "Šuti, ba, Suljo, jesam jebavo onu Sharon Stone na pustom ostrvu."
roflroflsmijehblablawink

10.07.2007. u 09:52 • 34 KomentaraPrint#

nedjelja, 08.07.2007.

napokon

evo mene opet.
da, nasao sam vremena da vam napisem koji redak...hehehe..a kod mene nista novo, neznam sto da vam pisem, osim, da,
isao sam u CET i PET u osijek skejtat i crtat sa frendom...bilo je zakon. samo sto rad nije dovrsen jer je lik pozvao policiju....i sada to tamo stoji nedovrseno....a jebote......strasno.

upoznao sam jednog novog lika. MopeOne iz zupanj eje, izvrsno crta......jebote, koji radovi, ja onak....gotov.

pa smo tako ja i Jaco setali po OS, malo smo isli skejtat...zderali burgere u mekdonaldsu...bilo je prezakon...

uglavnom....jucer je bilo dobro, samo sto sam bio glup i zapoceo ono sto nije bilo sanse da zavrsim. a to mrzim. izgleda da danas moram trcat pa to zavrsit. jebote...
martin uziva, nasao si je zensku, uziva, boli njega kurac.....iskreno se nadam da ce isprcat nesto. yes

tako i treba.roflcool

uglavnom. sada mi baka pravi rucak, nije mi se dalo sam ga radit.....boli me....

daj, posjetite ovaj forum, registrirajte se i spamajte. zabavno je, samo zajebancija. www.propalitet.com/forum

jebeno je.

gledao sam neki film na rtlu, sada prije nekih pola sata, muskarac se prerusi u zensko i igra u zenskom kosarkaskom timu. zakon film. neznam kad sam zadnji puta gledao film.strasno.

sada imam neki cudan osjecaj, imam potrebu za necim, neznam cime.

da, iako na propu ima iritantih ljudi, i to jako, nema veze, mene zaboli meni je dobro.

ajd ljudi vi uzivajte i nemojte mi zamjerit sto me nema na blogovima.....nemam vremena starno.
i sanja, uskoro ce design bit gotov. i hvala sto mi jucer nisi iskopala oci jebote.!

08.07.2007. u 11:42 • 8 KomentaraPrint#

srijeda, 04.07.2007.

gIvE mE a DoPe, aNd A fAtCaP

...samo dozu mi daj, samo fatcap mi daj, ja cu nac jedan zid, da opalim grafit...

hehe, tako kaze jedna pjesma.....uglavnom, jucer prejak dan......radio svasta, sredivao doze, malo cackao po kompu...navecer krenuo u akciju, isao bombat, a na kraju nisam , jer je bilo previse ljudi pred skolom, stao ja tamo zajebavali se ja i ekipa sa sjetom, isfurao sam novi trik: "fakie varial heelflip" i vratio "melon" skako stepke kod skole...

poslije, nasarao stencil na staru skolu, HATE, i onda je jedan lega crto neki keric na zid...odlicno je ispao.....

smijali se JayB-ju iliti jakovu, napio se ko majka, nije cijeli dan znao za sebe......snimao sam ga, valjali smo se na podu od smijeha.....jebote......

nazvao me lega....kaze on, ajd mi napisi post na blogu, reko ok.....pozdravio je sve ljude ovdje......
kaze on, tamo oni piju, osli na cugu, ekipa je luda kaze, ima neka cura sa kojom je malo bolje, pitam ja jel prca on sta, kaze, ne jos, to ide kasnije...........i tak.....ajme, reko mi je da se neka kristina zanima za mene....a ta kristina cijelo vrijeme govori KAJ....prico sam malo s njom, smijesna mi je totalno...ajme......

i evo, ovim putem moram pozdravit beru, i cijelu ekipu koja ce ici samnom u smjenu u OS.....i tak...eto.....

uglavnom, bit ce super, pun kurac ljudi tamo znam.....et, uzivajte mi vi, i provedite se.....

p.s. zelim ovim putem pozdraviti svoju dragu.....znaj da ce sve bit dobro.....vjeruj mi.....volim te......

pozZzz cijeloj ekipi......

04.07.2007. u 12:52 • 5 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 02.07.2007.

prejako

ae...ovaj dan mi je bio prejak....enostavno jebeno.......stavrno zakon, i mislim da ce tako i ostati....

pa da krenema...jucer navecer....gledao Thompsonov koncert...taj lik je prejeben..... nemam komentara za njega....prejak

pa poslije toga, isa vidjeti curu, malo se druzili, otisla je u OS madmadnonopuknucunamcorburninmad jebemti....necu ju vidjeti duugo...do CET smijeh evo, ovim putem joj saljem veeeeliku kiss

tak, malo se zabavljali.....kad je ona otisla namcor otisao dogovorit se sa dembom za CET kad idemo u OS i oso doma na komp...naravno spamanje....hehethumbup
mogu reci da je bilo zakon, upoznao jednu prejako kul djevojku.....imamo iste interese....i tak..... samo cekam da ju bolje upoznam preko msna.....(djevojko, samo se smij dok citassmijeh)

i tako...onda danas bilo dizanje u 7, otisao oprat dupe i kosu, popio kavu, odigrao partijju remia sa majkom, i krenuli u valpovo, po fotke, i predao u murju, da si nabavim osobnu...slagali smo da idemo u inozemstvo, da terbamo ranije, pa ce mi do 13stog bit gotova...hehehe
onda smo krenu u OS preko Šaga...LOL......Tatjana i Ena, bez uvrede!
i tak...doso u skul moj buduci upiso se i onda otiso zderat u mcdonalds....otisli do banke,.....

sredili nesto u nami, kupio hlace/bermude, nasao shuze nove cekcek da nadem sliku

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

uglavnom, mikad zadovoljniji...odlicne su, ne preglomazne, ne preuske...taman
i tako...dosao doma, odam krenuo na sisanje...mal oda se skratim.....kasnije bijete fotku...........navratili do bake.......doso soma, malo voziko auto po ulici...i evo me....

02.07.2007. u 18:22 • 6 KomentaraPrint#

nedjelja, 01.07.2007.

nesto novo

evo, da vam se malo javim i odma vam ide prituzba: DI SU VAM NOVI POSTOVI, NEMA VAS, DI SU KOMENTARI, DI SU MOJI STARI PRIJATELJI
OSNOVNA JE ZAVRSILA, ALI NASE PRIJATELJSTVO NIJE!!!!!!!!!

jucer je bilo prejako...prvo kod buraza...pili, bildali, malo smo ja i ranko dizali utege, bas smo se nabrijali...onda je doso marac,..pa smo opet pili, pricali sam darievom tetom iz njemacke, otisao doma zderat, vratili se....pili, zajebavali...tisli do bonusa...ja ispratio maju doma.....vratili se kod daria.....i onda smo pricali o problemima, o zivotu.....

sad vise nemozes zivjet svoj zivot kako zelis....moras bit shupak da bi se razvijo u nesto, da bi nesto postigao...moras svima se uvlaciti u shupak, da bi postigao nesto.....a mi, koji nama to nepase, mi smo predobri, a to nevalja.......nevalja kad si dobar, svi te iskoriste, a tebi ostane kurac.....i svi te razjebu i uniste ti zivot.....ja sam dosada zivio svoj zivot, ali sad se to mijenja....ja bi volio nastaviti tako zivjeti, ali to nece ici...moras se promjeniti...ipak je to srednja....nije to osnovna, i ne govorim u vezi skole samo, nego opcenito.....

ja sam sin jedinac, a to je za mene jos teze......bilo je prejako.....dok je trajalo.....svi kopiraju daria, tko je prvi dofuro jackass, skate, crne majice, metal...DARIO....a sada se svi na to furaju, ja otprilike znam kako je nama bilo u pocetku, svi su nas gledali ono kao...de ajde...maknite se.....ali sada je drukcije, sada su svi isti.....

ja samo telim reci, da vise nista nije isto.....sve se mijenja........ali zato nase prijateljstvo ostaje.....

Dario ce meni uvijek ostati u dusi, u srcu.....on mi je kao brat, on i denis....oni su me prvi prihvatili kad sam se doselio.....samo sam se snjima druzio...na judo, vamo tamo.........

eto, tako......mozda me ne razumijete, ali nema veze.....pozdrav svima i drzite mi se! izborite se za sebe, laktarite, budite obicna govna, jer samo to pali da uspijete u zivotu......

01.07.2007. u 12:08 • 30 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne? Messenger Plus! Live

0pIs Bl0gA m0gA

ovo je moj blog...i niciji vishe.....rofl
ma shalim se, moj je blog....vash nije.....smijeh
ali smijete pogledati...samo malo....hihihi......coolmouthwash

Free Website Counters


IME: Hrvoje
NICK: KrČ
GODINE: 15
DATUM ROĐENJA: 20.04.'92.
HOROSKOPSKI ZNAK: (jako tvrdoglavi)Ovan
VOLIM:brijati, visjeti na netu, blogati
RAZRED I ŠKOLA: Elektrotehnicka i prometna skola OS, smjer>Elektrotehnicar
FRENDOVI: ima ih jako puno....
SPORT: Skateboarding
BOJA: Siva/narančasta, crna/magenta
PREDMET: Fizika, engleski
PJESMA: Wait & Bleed, Y'all been warned, Overdose, Nebo, Brige ugasim pjesmom
LJUBAV: SLOBODAN



pogledajte ovo i provjerite...stvarno radi :D

LiNkOvI

ja na DeviantArtu
ThaChaos
OGame Forum
Skejtanje Forum
HipHopUnity Forum
Cuspajz
vremenska prognoza za OS

Marchev Blog
Tea&Kas
Nanin blog
Krenekov blog
Borna
Tarzan u čarapama
SBCrew
Mean girl
Tomivav
(W)reck
Lucija

sLiKe

NOVA FOTKA=obradena u PhotoShopucool
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

makro fotka mojeg okasmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja, ali jako stara fotka...bas sam artisticnaughtymouthwash
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

opet malo menethumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Manipulacijeyes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BRO i Jakiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MaRaClud
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

LyRiCs

Roger Sanchez-Lost
I saw a picture yesterday
You know the one we were laughing in the rain
Remember how it used to be
Remember when you were still in love with me

But you turned away
And I start to cry
I'm lost without your love
And I won't survive
Don't leave me
Alone tonight
I'm lost without your love
And I won't survive

Don't leave me
Cause I won't survive
I'm lost without your love
And I won't survive

I can't believe that we are through
Is it someone else
Have you found somebody new
Cause I die inside
Every-time I close my eyes
And imagine myself living without you

But you turned away
And I start to cry
I'm lost without your love
And I won't survive

Don't leave me
Alone tonight
I'm lost without your love
And I won't survive

Don't leave me
Cause I won't survive
I'm lost without your love
And I won't survive...


ATB-Let You Go
I've been to all the familiar places
I've been running like a sentence
Never begun
I've been looking for a way to let you know
I got nothing left to fill the spaces
I got nothing but a center coming undone
I've been doing circles and it shows

Every cloud in the sky
Every place that I hide
Tell me that I,
I was wrong to let u go
Every sounds that I hear
Every thoughts that I feel
Tell me that I,
I was wrong I was wrong to let u go

Let u go, Let u go, Let u go

Its the little things that make you crazy
Like the thought of someone touching your skin
I can see you everywhere i go
You could fill a silent sea of faces
It could be the aroma of a glimpse
Swimming the river as it flows

Every cloud in the sky
Every place that I hide
Tell me that I,
I was wrong to let u go
Every sounds that I hear
Every thoughts that I feel
Tell me that I,
I was wrong to let u go


Connect-Nebo
''I dok nebo divno je,
meni sivo bit će i bilo je,
osjećaj k'o pad sa visine je, al' glavno da se rimuje,
jebo bager imam sve riječi koje ruše zidove!''

''Slušaj! Život je prekratak za ić' unatrag,
ja sam otiš'o malo i naučio sam taj podatak.
Svi ostave nešto, meni treba i ostatak,
Ali vratit ću se kad tad!
Im'o neke stvari, sjeb'o sve,
Kak' se kaže, ali bar sam udebljo se.
Znaš, uglavnom sve u svem' da na greškama se uči,
Al' ne na svojim već na tuđim!
Ili budeš prao suđe kad te sjebe pravosuđe,
Ili budeš pošten, ali takvog nisam vid'o duže,
Zato druže, zbog tebe i problema,
Ne pecaj u rijeci koje nema!''

''Volim pjevat, al' u studiju,
neki vole pjevat kad svrate i na muriju,
zato bolje šuti, ako briješ nešto šljakat,
da te ne bi skebo neki papak!
I tako je i meni jedan složio sranje,
Sad žao mi je staraca i zbog toga sram me,
Jer su vjerovali i čovječe sve bi dali
Da nisam narko, a ja ovako: lijepo,
završim tranu kod Naletilića i ekipe,
A sad me može vadit samo papa i Stipe.
Sreća mi je okrenula leđa, ispadam iz igre,
Ti sad držiš se za malu, ja za gitre.
Slušaj! Mislio sam sranja ću samo na telki gledat,
Nemoguće postalo je moguće i moš' se jebat!
Lijep dan, a na vrata mi banu ljudi,
Buraz cijela Heinzlova,a 'ko bi drugi?''

''I dok gledam u dvorište,
kiša pada, a pod nogama mi gori sve.
Brate bar se nadam da mi barem kaznu ponište,
Al' to je nemoguće,
Još mi više produže na žalbu što sam pred'o juče'!
To je strašno, kad budem izaš'o?
To ne zna niti dragi Bog i on me tu naš'o
I kad sam ovdje zapeo, završe kao pjesnik,
A vani ću izać' kao duševni bolesnik!
Nekad mi je teško, al' to riješim vježbom,
Jer ne možeš ak' nemaš struje brige gasit' pjesmom.
Pomalo je tijesno, al' budem se navik'o,
Na to, al' možda brijem jer to ne može baš ni'ko.
I da imam krila pa da poletim,
Ne bi ih ni skriv'o, ne bi mogao odoljeti.
Ovdje ne bi bio, ne bi trošio si godine,
Ovdje mi je loše, tu se niš' ne vidi s ponistre!''

''Kao prvo, ti mi doma sve pozdravi, a odvjetniku javi,
ja se raspadam iznutra kao bivša Jugoslavija.
Ne možeš izać' kad je zatvorena kapija,
na sudu su nam rekli da tu ne postoji mafija.
Ja ne vjerujem njima, k'o ni jednom tipu
A sumnjam da im vjeruju, Jelavić i Pripuz.
Dok iz druge sobe samo čuješ plač i lavež
K'o ranjena živina što je strpana u kavez
Kao riba što ne pliva, jao braćo mila
Ja se osjećam k'o ptica koja ne može
Raširit krila
Mojih ljudi uvjek ću se sjetit
Mislim jebo nebo kada ne mogu poletit.

Connect-Brige ugasim pjesmom
''Možda ne mogu odma' da napravim nešto,
pa bi najrađe nest'o.
Možda ne znam, kako, gdje smo, na čem' smo,
Pa brige ugasim pjesmom!''

''Ponekad sjednem i razmislim,
ponekad uzmem nešto da se rabistrim.
Mislim o životu šta bi s njim,
Kako da ga namjestim, k'o program daljinskim.
Zato da napravim nešto tu sam.
Kad nešto ne mogu, e onda lud sam.
Ne želim čut ništa dok ne pokušam,
Samo brige ugasim pjesmom i slušam.
I kada ljut sam, ne mrštim se, zar bi treb'o?
Uvijek dobro držim se kad bi me sreo.
Naučiš brigu iz nekih stvari, tako je
I dok nemaš ništa imaš oči za plakanje.
Šalim se,
To sam rek'o da ohrabrim se, dok iz govana vadim se.
Možda neš' ne znam, al' znam da vrijeme leti,
Kako da uspijem mislim 0-24!''

''Ne znam dal' bi rek'o, da li je slučajnost,
kad te život lupi i vrati te u stvarnost.
On je sve što imam i kad se vrti svota,
Kužim brata kada kaže 'oću više od života.
Brojim je'n, dva, tri, čet'ri godine.
Glazba ova drži me i kroz život vodi me.
A di smo bili sinoć? Snimali do jutra,
Jer ljudi ovdje žive od danas pa do sutra.
A što je razlog da nas ne'ko prijeko gleda,
Možda ploča, ljubomora, to je bed, a?
Onda ok, meni nije bitno 'opće,
Gledam koke, što od mene neko hoće.
Imam posla, u kojem vidim štošta.
Život nas naučio da nikad nije dosta.
Udarci što primim, mene čine jačim.
Moram sutra uspjet na bilo koji način!''

''Možda ne mogu pomak da napravim,
'Ko zna dal mogu odmah da nastavim,
Ili ne smijem tu bit, a još stojim,
A i nasmijan bio bi da keš brojim.
Tu postojim, tu sam, razumiješ?
Furam se ozbiljno, razmisli, kaj briješ?
Brige razbijam sigurno s pjesmom,
Takav sam i ja kad bi najrađe nest'o.
Neznam di smo, na čem' smo, kaj mislimo,
Priznajem, nismo se mijenjali, isti smo.
Pusti priče, na njih već navikli smo.
Malo ih je takvih što pričaju iskreno.
Kuda sve to ide, čije su ovo brige,
Neki još govore da je sve to dio igre.
Sebi držim fige, da bolje brže stigne,
Da bi mog'o reći bit će bolje sutra sine!''