Voli - ne voli

Voli

- bedarit se na svakom forumu koji nadje
- gnjavit ljude na chatu
- sf i fantasy knjige, slikice, filmove... sve vezano za taj zhanr Daj tu pivu!
- vjeverice ( nije li ochito? )
- sve shto vole mladi i lakshi od 100 kila
- jest pizzu, lazanje i sve fine stvari
- slushat rock i metal

NE voli

- Lihenshtajnere ( ljude iz Lihenshtajna, zash? a nekog moram ne volit )
- lovce na vjeverice
- mongolske narodne pjesme
- sapunice ( pogotovo kad se u kupaoni poskliznem )
- kad se mora rano ustat
- narodnjake i bilo koju vrstu elektronske glazbe.. bljak.. fuj...

Nemojte njega ljutit :))
Kaj me gledash?!

Kak prepoznat psa od hercegovca? :))
Halo bajdo shta ima?

Nash kolega Zdenko Vjeverich nije vishe mogo trpit nepravdu u zhivotu... ozhaloshena rodbina i kolege cugeri...


Nova zhivotinjska sapunica "Zabranjena ljubav" na Mjau Tv.. govori o nesretnim ljubavnicima..
mmmm.. draga.. tak si mi slatka

Bikerski klub "Picek" organizira motorijadu u kokoshinjscu.. svira bend "Raskokodakane kokoshke" ulaz slobodan..
Dodjite i vi!

Zheljni ste divljeg zhivotinjskog sajbera? javite se.. cheka vas napaljen cucak.. www.vau-vau.com
mmmm..al je mala dobra!

Restoran "Happy Puppy" nudi vam samo najbolje pasmine po najpovoljnijim cijenama... dodjite i uvjerite se..


Uchlanite se u klub "Monjotresni jazavac" i nauchite drevne borilachke vjeshtine uz majstora Shun Vau Vau Jazo Oh Dlaka...
Ching jing blinga a ding ding Jazavac!

Karate klub "Mjau frrrrrr" poziva sve mace koje teroriziraju psi da se pridruzhe...


Ako vashe mace boli vrat ili neki drugi dio tijela... nek se jave mishu masazheru! usluga vrlo efikasna i jeftina
mmmmmm... da...tu me boli...

Vashi ljubimci imaju problema s vidom?.. nishta zato.. dovedite ih u nashu radnju i pomochi che im najbolji struchnjaci na svijetu..
Kolko prsti vidish cucak?

Ljepilo za zivotinje! jeste li ikad pozhelili zaljepiti svog ljubimca na neku povrshinu?.. e pa sad mozhete!
Ughhhh..mmm... helpmmm... iiii....

Hrchak moto klub "Daj mi mrkvu" poziva sve na motorijadu u Kartonskoj Kutiji.. besplatne mrkve i cuga!
Dodji i ti.. vruuuuuuuuuuuuuuum!!!

Dodjite svi na koncert Mire Skvikicha "Skvichijada".. ulaz slobodan.. ponesite vatu za uha...
Oooooooooojjjjjj Skviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!

Nemate di ostavit vashe bebe ljubimce.. e pa samo dodjite u nash vrtich "Veseli rakun" i mi chemo vodit brigu o vashim bebachima...



Meni jedna jepa pjesma.. Evanescence - My Immortal

i'm so tired of being here
suppressed by all of my childish fears
and if you have to leave
i wish that you would just leave
because your presence still lingers here
and it won't leave me alone

these wounds won't seem to heal
this pain is just too real
there's just too much that time cannot erase

when you cried i'd wipe away all of your tears
when you'd scream i'd fight away all of your fears
and i've held your hand through all of these years
but you still have all of me

you used to captivate me
by your resonating light
but now i'm bound by the life you left behind
your face it haunts my once pleasant dreams
your voice it chased away all the sanity in me

these wounds won't seem to heal
this pain is just too real
there's just too much that time cannot erase

when you cried i'd wipe away all of your tears
when you'd scream i'd fight away all of your fears
and i've held your hand through all of these years
but you still have all of me

i've tried so hard to tell myself that you're gone
and though you're still with me
i've been alone all along

Takodjer jedna dobra pjesma - Godsmack - Serenity

As I sit here and slowly close my eyes
I take another deep breath
And feel the wind pass through my body
I'm the one in your soul
Reflecting inner light
Protect the ones who hold you
Cradling your inner child

I need serenity
In a place where I can hide
I need serenity
Nothing changes, days go by

Where do we go when we just don't know
And how do we relight the flame when it's cold
Why do we dream when our thoughts mean nothing
And when will we learn to control

Tragic visions slowly stole my life
Tore away everything
Cheating me out of my time
I'm the one who loves you
No matter wrong or right
And every day I hold you
I hold you with my inner child

I need serenity
In a place where I can hide
I need serenity
Nothing changes, days go by

Where do we go when we just don't know
And how do we relight the flame when it's cold
Why do we dream when our thoughts mean nothing
And when will we learn to control

Where do we go when we just don't know
And how do we relight the flame when it's cold
Why do we dream when our thoughts mean nothing
And when will we learn to control


krchma kod preparirane vjeverushe

08.05.2005., nedjelja

Searchin'




Searchin'

My hungry lips seek her soft skin...
My shaky hands seek her comforting touch...
My weary eyes seek te path to her smile...
My nose seeks her intoxicating smell...

I am searchin' for her...
The angel of my dreams...
To find comfort under her widespread wings...
To find the goal of my futile life...

It's dangerous to look at her shining beauty...
Spreading like the wings of butterfly...
But it's a risk I'm willing to take...
Even if it makes me blind...

For I am already blind...
My eyes aren't seeing what they would like to see..
What they need to see... what they are meant to see...
To se a path... a path to Her...

To touch her us to burn...
Her warmth overwhelming...
It makes a volcano shy...
It makes an ocean dry...

Her kiss a poison most dangerous...
You tak but one sip...
And you are bound to them... for all eternity...
A curse you can't brake free from...

Her voice a thousand bells ringing in my head...
A beautifull, enchanting sound...
A mesmerizing song...
You can never have to much....

I'm searchin'...an illusion?... some would say...
But for me she's very real...
She's next to me... but she's not...
Like a ghost... a shadow...

One day I'll find her...
And she will blind me... burn me... poison me... hypnotize me...
But I'll not let go...
I'll never surrender...


- 10:42 - Komentari i kritike (3) - Isprintaj - #

< svibanj, 2005  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Opis? kaj je to? a ok.. par rijechi.. sajt.. no ok BLOG! o svem i svachem.. uglavnom prve gluposti koje mi padnu na pamet :D



Javit se mozhete i slat svoje prijetnje i prijedloge na... ivewicked@net.hr

Zashtitnik svih vjeverica - Super Vjeverica!
Niko nesme da dira nas vjeverice sem nashe i vashe Super Vjeverice!

Broj naivchina koji su tu doshli trazhit nesh ozbiljno :)

web page hit counter


Tu se mozhete derat :)




Svi koji oche nesh priupitat ili prijetit, nek se jave teti sekretarici :P


Novo iz svjeta fitnesa za glodavce.. trampolin machich
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Mashazer svinja.. pomazhe vashim svinjama da smanje napetosti izazvane svakodnevnim stresovima.. samo 9,60 Kn/h
mmmmm.. to maca.. tu me boli..

Karate klub Mjau Lee Hi-ja poziva sve zainteresirane kuchne ljubimce da se upishu.. upis besplatan.. uspjeh zagarantiran..


Dali i vashi ljubimci ovako provode dane? ako je vash odgovor "Da! i dosta mi je toga!" poshaljite ih u nash kamp "Trijezna vjeverica" koji se nalazi 2 kuche lijevo od odashiljacha na sljemenu... tamo ih cheka frishki zrak i puno vjezhbe.... cijena? prava sitnica.. 150 Kn
Na tom tv-u nikad nish zabavnog

Jeli i vashim ljubimcima hladno? jel ih nalazite ujutro u kocki leda? dali i vash machak gricka nokte od hladnoche? e onda je prava stvar za vas "termofor za dlakavce", garantirano che odrzhat vashu macu na zhivotu u hladnim zimskim nochima.. samo 23.67 Kn u svim bolje opremljenim prodavaonicama suhog peciva diljem lijepe nashe..
brrrrr... joj smrznut che mi se repich

Dali i vasha machka ima losh "hair day"?.. to vishe nije problem.. frizerski salon za mace "Mijauu rrrrr" je rjeshenje za vas.. bilo da vasha machka treba minival, ili samo malo podshishavanje... nek sam dodje kod nas i izgledat che kao najljepshe mace iz svijeta show buisnessa..
izgleda ko ma me lupio grom

Dodjite u zoo vrt "Tigarica i 7 pingvina" u kojem smijete hranit zhivotinje vashom djecom.. omiljena hrana nashih rakuna i idealan nachin za rijeshit se tih malih dosada.. ( mislim djece :;) )
e jozha gle ovaj je bash bucmast

Kupite majice s pristhepanim krepanim machkom... unikati.. mozhete birat pasminu i boju mackhe.. ima majica svih velichina.. cijena? 50 kn komad....